FANDOM

Gametitle-FO4

Рибний завод «Чотирилисник» (англ. Four Leaf fishpacking plant) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Ця фабрика з фасування риби знаходиться на узбережжі у Південному Бостоні поряд з причалом для траулерів. Імовірно, тут колись була бійка. І труп рейдера на причепі з бетонними кільцями тому підтвердження

Не поспішайте підійматися драбиною на дах. Її оточують модифіковані пастки! Пастки знешкодити не можна, але якщо пройти через них в певній послідовності, то Ви потрапите у хімічну лабораторію Маровськи. Або просто зламайте дуже складний термінал над головним входом. Також на даху за товстою трубою є сейф.

Усередині цех складається з трьох рівнів: основного, підвального і верхнього ярусу з кабінками і переходами. На основному рівні є конвеєр з ящиками, підносами (25 шт) та розкиданими залишками риби. Підйомник з піднятим маніпулятором, на якому стоїть ящик. Ліворуч від входу знаходиться станція підзарядки з ядерним блоком і складний сейф. У закритому на легкий термінал закутку на 1-му поверсі стоїть капсула з будівельним Протектрон (Fallout 4) протектроном, якого можна активувати. Також на даху є вход у хімічну лабораторію Маровскьи.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Знахідки перераховані без урахування вмісту хімічної лабораторії Маровськи і вмісту шаф, ящиків, скринь і т.п.

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Рибний завод «Чотирилисник» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати