FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Ресторан «Старлайт» (англ. Starlight Drive In) — локація Fallout 4.

Розташування Редагувати

На південний схід від Конкорда, на схід від закусочної «Друмлін».

Опис Редагувати

Відкритий кінотеатр з триповерховим екраном, закусочної у вигляді літального апарату і стоянкою, заповненої іржавими кістяками автомобілів. У будки кіномеханіка – спальне місце. У бічній частині стоянки — будка з майстерні (рівень злому — легкий, ключ від неї знаходиться в скрині на самому верху екрана). Посередині стоянки — заражена радіацією яма з водою (в режимі майстерні бочки можуть бути розібрані і радіація пропаде). Барна стійка, двері в закусочній і прохід-сходи всередині стіни-екрану заміновані. Поруч з екраном є пункт приготування їжі. За екраном є два приміщення: в одному з них сейф (рівень злому — складний), на стелажах захований ядерний блок. У приміщенні – радтаргани, може зустрітися легендарний.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Після зачистки може стати поселенням Вцілілого . Локація добре підходить для спорудження арени через велику рівну площину і хорошу точки огляду.

Реакція напарників Редагувати

  • Кодсворт: «Схоже, коли почалося бомбардування, тут йшло кіно».

Поява Редагувати

Ресторан «Старлайт» з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc ps4Icon ps4 xboxoneIcon xboxone При заході на локацію міни-пастки у закусочній і екрані можуть виявитися знову зведеними.
  • pcIcon pc ps4Icon ps4 xboxoneIcon xboxone Фактичний радіус забудови локації може не відповідати коротким (зелений бар'єр) після зачистки локації від кротощурів за квестом Мінітменів. Рішення поки не знайдено. У деяких випадках може бути виправлено консольною командою resetquest patch_1_6.

Галерея Редагувати