FANDOM

Gametitle-FO3

Республіка Дейва (англ. Republic of Dave) — локація "Fallout 3", укріплене ранчо на північному сході Столичноого Пустища.

Опис Редагувати

Незважаючи на те, що тут проживає всього одна сім'я, вони просто одержимі політикою і вважають себе суверенною державою. Батько сімейства — Дейв, що іменує себе Президентом, має двох дружин і шістьох дітей.

Ранчо з довоєнних часів визнавало себе суверенною державою, а Дейв всього лише перейняв дивні звички від своїх предків. У минулому ранчо було монархічною державою. Засновник правлячої династії дав йому назву"Королівство Ларрі"», потім воно змінилося на «"Республіка Стіві-Рея"», «"Биллсильвания"», «"Нова Республіка Стіві-Рея" і нарешті, на «"Королівство Тому"» — батька Дейва[1].

Незважаючи на ексцентричність мешканців, це досить доглянуте (за мірками Пустищ) і процвітаюче місце. У Республіці навіть є власний музей, в якому представлені експонати, що розповідають про життя і подвиги Дейва до заснування ним Республіки, і працююча вбиральня.

Будівлі Редагувати

Мешканці Редагувати

  • Дейв — президент Республіки Дейва
  • Розі — перша дружина Дейва
  • Джессіка — друга дружина Дейва, вважає себе першою
  • Шона — старша з дочок, вчителька дітей Дейва і хранителька Музею Дейва
  • Боб — старший син, заступник президента
  • Маргаритка — наймолодша із дочок Дейва
  • Мері — дочка Дейва
  • Ральф — син Дейва
  • Рейчел — дочка Дейва
  • Два брамина знаходяться в загородах

Цінні знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

При першій появі Подорожнього в локації при наявності у нього спроможності «Вічне дитя» у розмові з охороняють ворота дітьми з'являється унікальна фраза діалогу «Не турбуйся. Я просто хочу пограти з тобою в Республіку», що дозволяє безперешкодно потрапити на територію поселення.

Поява Редагувати

Республіка Дейва з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Республіка Дейва з її історією — пародія на існуючу з 1977 року на території США самопроголошену Республіку Молоссию.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Республіка Дейва

Випадкова вікі