FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Стаття до об'єднання
Цю статтю пропонується об'єднати зі статтею: Металобрухт Волтера
На сторінці обговорення можуть бути подробиці.

Ремонт водопроводу (англ. Treatment) — невідзначений квест Fallout 3.

Проходження Редагувати

Спочатку потрібно знайти в Мегатонне Уолтера. Зазвичай він перебуває на водоочисної станції або салуні Моріарті (з 10 ночі до 2-х ранку). В ході діалогу міської технік почне скаржитися на поганий стан трубопровідної системи міста, і, якщо запропонувати йому допомогу, попросить усунути три протікання в мережах, які він сам не може усунути з-за браку часу.

Для того, щоб полагодити труби, необхідний навичка «Ремонт» рівня 30 або більше.

Місцезнаходження протікання Редагувати

Труби, які необхідно відремонтувати, можна виявити візуально — з місць протечек б'є фонтанчик води:

  1. на даху церкви дітей Атома. Потрапити туди простіше, зістрибнувши з правого кута огорожі біля «Магазину на кратері».
  2. на пагорбі при вході в Мегатонну, праворуч від сходів, що ведуть до дому Самотнього Подорожнього.
  3. на пагорбі навпроти входу в Мегатонну, на якому стоїть общинний будинок.

Нагорода Редагувати

  • Уолтер заплатить 200 кришок за ремонт труб.
  • Після ремонту трубопроводів він також запропонує продавати йому металобрухт для ремонту труб (див. опис квесту «Металобрухт Уолтера»).

Примітки Редагувати

Баги Редагувати

  • Всупереч словами Уолтера про те, що вночі не працює водопровід, протікання видно в будь-який час доби.
  • У разі «пропажі» Уолтера з міста квест отримати неможливо.
  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 Іноді після усунення протікань і вибору варіанта з продажем металобрухту за кришки в діалозі знову буде присутня фраза про ремонті трубопроводів можна повторно вибрати цей варіант і отримати 400 кришок замість 200.
  • Якщо принести Уолтеру кілька шматків брухту (тестувалося з кількістю більше 5), то може з'явитися варіант діалогу «Едем дав мені якийсь вірус і наказав з його допомогою зірвати проект». Ця фраза — одна з реплік Подорожнього в діалозі з старійшиною Лайонсом після повернення з Рейвен-Рока.