FANDOM

Gametitle-FO4

Релейна вишка 0SC-527 (англ. Relay tower 0SC-527) — локація Fallout 4, радіостанція у Співдружності.

Опис Редагувати

Радіовежа, огороджена парканом з рабиці. Знаходиться західніше і трохи південніше Звалища Довготелесого Джона. За допомогою терміналу можна підняти супутникові антени, після чого активуються три радіосигнали.

Сигнали Редагувати

  • Радіосигнал сім'ї Міллер — джерелом є аматорська рація в сімейному бункері на Звалищі Довготелесого Джона. Повторюване повідомлення, в якому Джон Міллер говорить про те, що його сім'я замкнена в бункері на звалищі, у них майже не залишилося кисню, і він просить включити генератор, що активує вентиляцію і відкриває люк бункера.
  • Радіотрансляція супермутантів — радіосигнал надходить від аматорської рації в Школі імені Шоу. Повторюване повідомлення, записане супермутантами, щоб заманити людей у пастку. Дівчина-бранець говорить, що будь-який мандрівник, почувши це повідомлення, може прийти в Школу імені Шоу, де йому буде надана допомога. Однак його перебиває інший супермутант, і в розмові один з одним вони самі ж повідомляють всім, що це пастка, і що насправді мутанти хочуть з'їсти людей, які прийдуть на цей сигнал.
  • Сигнал лиха — являє собою повторюване повідомлення з універмагу «Феллонс» з проханням про допомогу, записане касиркою після війни. Дівчина виявилася зачиненою і вмирала від зневоднення. Джерелом є аматорська рація в потаємній кімнаті, прихована за шафою зліва від протектрона, на нульовому поверсі. Кнопка, що відкриває кімнату, знаходиться під прилавком на цьому ж поверсі і позначена знаком, схожим на знак, що вказує на кімнату.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Релейна вишка 0SC-527 з'являється тільки у Fallout 4.

Шаблон:Navbox Радіостанції Fallout 4