FANDOM

Gametitle-FO3
Ця стаття про квесті, групування див. Рейнджери Рейлі (групування)

Рейнджери Рейлі (англ. Reilly's Rangers) — побічний квест Fallout 3.

Отримання квесту Редагувати

Цей квест можна почати трьома різними способами:

  • Зловити радіосигнал Аварійна частота рейнджерів, який подають рейнджериРейлі, оточені на даху готелю «Стейтсмен». Сигнал можна зловити на шляху від будівлі Национальнального архіву до локації «Молл північно-захід», а також на Пенсільванія-авеню і Вернон-сквер біля готелю «Стейтсмен».
  • Знайти Рейлі у Підземеллі, місті гулей в Історичному музеї. Вона в безсознательном стані лежить у Обробній — місцевій лікарні. Самотній Подорожній може вмовити Доктора Берроуза вилікувати її (навичка «Красномовство»), або спробувати привести її в чуство самостійно (потрібно навичка «Медицина» 60+). Після приходу в себе Рейлі розповість, що вона і її група наносили на карту частина центру в районі Вернон-сквера, але потрапили в засідку супермутантів. Рейнджери сховалися в лікарні Надії, сподіваючись послати радіосигнал про допомогу Братства Сталі, але допомогу не підійшла. Тоді вони були змушені пробиватися через лікарню в готель «Стейтсмен». По дорозі загинув Тео, ніс аммуницию, так що залишилися рейнджери виявилися замкненими на даху готелю майже без боєприпасів. Рейлі вирішила скористатися стелс-боєм, щоб непомітно покинути готель і привести підкріплення, але на вулиці вона натрапила на супермутанта, який серйозно поранив її. Вона врятувалася тим, що зникла в колекторі, а потім, стікала кров'ю, її знайшли на вході в Підземеллі. Після розповіді Рейлі попросить допомогти врятувати її команду, все ще зачинені на даху готелю «Стейтсмен». Якщо погодитися допомогти, то Рейлі відзначить у Піп-бій маркери готелю «Стейтсмен» та лікарні Надії і запише код від ящика Тео (інформацію про ящику і коді до нього також можна дізнатися і у М'ясника, командира залишилися на даху готелю рейнджерів).
  • Дістатися до даху готелю «Стейтсмен» і поговорити з Цеглаом.

Рейнджери Редагувати

Рейнджери Рейлі — це групування найманців на Столичного пустища. Їх поточна місія — знищення супермутантів і створення топографічної карти міських районів округу Колумбія. Угруповання налічувало п'ять осіб:

  • Рейлі: лідер Рейнджерів.
  • Донован: інженер Рейнджерів.
  • Цегла: експерт з важкого озброєння, яка використовує унікальний Мініган, що носить ім'я «Юджин».
  • М'ясник: лікар Рейнджерів.
  • Тео: квартирмейстер, який ніс боєприпаси Рейнджерів і був убитий в бою.

Завдання та шляхи їх виконання Редагувати

  1. Знайдіть Лікарню Надії на Вернон-сквер.
    1. Щоб потрапити на Вернон-сквер, пройдіть через Анакостийскую переправу (яка знаходиться поруч з Ривет-Сіті) на Вернон-сквер.
    2. Потрапивши туди, йдіть вправо (перемігши кілька груп рейдерів біля фонтану, а також у будівлях, що стоять уздовж шляху), і через зруйновані будівлі на північ. Є кілька входів у лікарні: з фасаду і бічні виходи на Вернон-сквер. Існує також вхід з довколишнього колектора, а також сервісний/підвальний вхід.
  2. Потрапити на верхні поверхи готелю «Стейтсмен».
    1. Пройдіть на другий поверх лікарні, убивши або прокравшись повз супермутантів і кентаврів. На стінах лікарні висять Аптечки першої допомоги, в яких лежать медпрепарати, шпильки і пляшки з водою. Дивіться під ноги; тут є пастки: як мінімум одна натискна пластина і кілька розтяжок з гранатами, встановлені рейнджерами при відході.
    2. Перейдіть в готель «Стейтсмен»: пройдіть по конструкціях звалилася радіоантени і зстрибніть до дверей провідною всередину готелю.
  3. Прокласти шлях на дах і зустрінеться з уцілілими Рейнджерами.
    1. Проберитесь через руїни готелю. У номерах розкидані різноманітні предмети. Один з них в нагоді вам для іншого квесту — голодиск, позначений як «Звістка від батька Місячного Промінчика», яким дуже цікавиться Сідні, мисливиця за реліквіями з квесту «Вкрадена Незалежність». Голодиск лежить на ліжку в кімнаті з проваленою стіною. Квантова ядер-кола і комікс Грогнак-варвар знаходяться у Барі «Веранда».
    2. На першій сходах ви можете знайти Тео і замкнений ящик для боєприпасів (якщо ви отримали квест від Рейлі, то повинні знати код, необхідний для його відкриття, якщо ви з нею ще не зустрічалися — код можна дізнатися у М'ясника, який знаходиться на даху готелю).
  4. Відремонтувати ліфт на нижній поверх.
    1. Після того, як ви дістанетеся до даху, ви почуєте звуки бою з відображення останньої хвилі супермутантів. Вас зустріне М'ясник і повідомить, що ви залишитеся на даху разом з рейнджерами, якщо Доновану не вдасться полагодити ліфт.
    2. Ви можете поговорити з кожним членом команди, і якщо захочете поділитися боєприпасами (Цегла візьме 100 5-мм патронів, М'ясник — 50 10-мм патронів і Донован — 50 5,56-мм патронів), а потім запитати Донована про ліфті. Він скаже, що для лагодження ліфта потрібна ядерна батарея; якщо вона у вас є — можете просто віддати, якщо ні — він скаже, що бачив зламаного Протектрона в ресторані поверхом нижче. Після того, як ви віддасте ядерну батарею Донована, він відремонтує ліфт і Рейнджери зможуть покинути дах готелю.
    3. Ви самі можете полагодити ліфт (необхідна ядерна батарея і навичка Ремонт 75+).
  5. Вивести рейнджерів в безпечне місце і повернутися до Рейлі в їх штаб-квартирі на Сьюард-сквер.
    1. З боєм пробитися через лобі готелю «Стейтсмен». Після бою М'ясник (якщо він уціліє) скаже, що треба повернутися на Базу рейнджерів, де ви зможете знайти Рейлі і стати членом їхньої команди. Якщо ви не можете зробити швидке подорож до їх штаб-квартирі, то вам треба мати на увазі, що на Сьюард-сквер на вас накинуться супермутанты-бестії, майстри і кентаври, як тільки ви вийдете з Сухого колектора, в компанії з найманцями компанії «Кіготь» і/або Регуляторами (в залежності від вашої карми), так що будьте обережні.
    2. На Базі рейнджерів ви зможете отримати від Рейлі другорядне квест, в якому вона попросить вас картографировать розташування локацій на Пустищах. Неофіційно квест присвячений пошуку сестри Рейлі, про що можна дізнатися з комп'ютера Рейнджерів.
  6. В якості нагороди ви можете отримати Бойову броню рейнджерів або мініган Цегли, «Юджин» (див. підрозділ Нагороди).

Стратегія і тактика Редагувати

  • Рейлі підказує найкоротший шлях до Готелю «Стейтсмен»: «Слід йти по тунелях метро, звідси на північ «-05-0061Метро-центр». Далі потрібно знайти тунель, що веде до станції Дюпон, вийти зі станції Дюпон у Сухий колектор і рухатися по ньому до лікарні Надії». Щоб скористатися цією підказкою вам доведеться, залишивши станцію Дюпон, здійснити коротку прогулянку до станції Дюпон - схід, де спуститися вниз по сходах до дверей з написом Hospital Maintenance. Через неї ви потрапите в Сухий колектор, а далі — на територію лікарні.
  • Якщо ви користуєтеся швидкими подорожами, то найближчий шлях — перейдіть до маркера Будівля Новини Галактики і пройдіть через задні двері радіостанції. Зстрибніть на нижній поверх, пройдіть по мосту і увійдіть в Вузол Метрополітену. Спустіться вниз по тунелях і рухайтеся вправо всередину станції. Скрутіть в праве відгалуження і вийдіть на Вернон-сквер біля готелю «Стейтсмен». (На виході з тунелю натрапите на патруль супермутантів, охороняє міст, розташований ліворуч від вас.)
  • Альтернативний шлях до лікарні: від Пенсільванія-Авеню через станцію метро Фрідом-Стріт. На відміну від інших маршрутів цей не тільки є найкоротшим, але і самим безпечним, — на станції мешкають лише гулі і дружелюбно настроєний мародер.
  • Ви можете перед тим, як увійти в лікарню, зачистити лобі готелю, щоб полегшити відхід рейнджерів в подальшому. Якщо ви зробите це, то супермутанты, звичайно, все одно відродяться, але вже слабше.
  • Існує невелика ймовірність того, що ви зможете вибити «Юджина» з рук Цеглаа (цілячись в зброю в режимі VATS, або, якщо вона під час бою отримає травму руки, але шансів на це приблизно стільки ж, скільки і на успішну крадіжку «Юджина» з її інвентарю.
  • Ви також можете зачистити будівлю, розташовану по діагоналі від готелі та лікарню, якщо в ній ще залишилися супермутанты, що стріляли з вікон. Проте в цьому немає необхідності, так як рейнджери, вийшовши з готелю, швидким подорожжю перемістяться в свою штаб-квартиру.
  • Службове приміщення, в якому лежить знищений протектрон, може виявитися складно знайти. Приміщення знаходиться позаду сходи, в південно-західному кутку ресторану і від огляду прикрите стовпом. Майте на увазі, що тут годиться будь примірник ядерної батареї.
  • Найпростіший шлях до Бази рейнджерів — через Анакостийскую переправу (строго на північ від Ривет-Сіті) і пройти по бельэтажу (не спускаючись вниз). Ви повинні вийти на Сьюард-сквер.
  • Якщо з вами подорожує Харон і/або Фокс, то скажіть, щоб вони почекали де-небудь в безпечному місці на даху до тих пір, поки ви не зустрінетеся з Рейнджерами Рейлі. Це краще зробити, оскільки може виявитися, що Рейнджери стануть ворожі до вас, якщо вони побачать вас з будь-яким з цих персонажів під час першої зустрічі. Як тільки перший контакт відбудеться— можете забрати ваших напарників і повертатися без небезпеки виникнення ворожості рейнджерів.

Нагороди Редагувати

Офіційна нагорода за квест Редагувати

Офіційною нагородою за квест є Бойова броня рейнджерів або унікальний мініган Цегла, «Юджин». Проте гравець деякими шляхами може отримати і обидві нагороди. (Див. опис нижче).

Картографічний модуль Редагувати

Після порятунку Рейнджерів Рейлі, якщо ви захочете допомогти Рейлі виконати їх контракт картографування, то вона дасть вам Картографічний модуль. Весь час, поки модуль знаходиться у вашому інвентарі, у нього записуються всі локації, які ви знаходите. Періодично повертаючись на Базу ви можете отримувати по 30 кришок за кожну відкриту локацію. Враховуючи кількість локацій в грі— це суттєва сума. Після отримання модуля ви можете поговорити з Рейлі і отримати кришки за все вже відкриті до цього моменту локації.

Іноді при бесіді з Рейлі про картографії вона може сказати, що всі локації, які ви знайшли до отримання модуля, вже відомі вам необхідно шукати «нові локації» для того, щоб отримати плату. Цього можна уникнути, не намагаючись одразу отримати готівку, а залишити Базу та знайти, принаймні одну нову локацію, а потім повернутися до Рейлі — за кожну відкриту локацію на вашій карті буде проведена виплата.

Послуги рейнджерів Редагувати

Двоє з рейнджерів (у відповідності зі своєю спеціалізацією) будуть надавати послуги:

  • М'ясник буде вас лікувати безкоштовно, але не зможе лікувати радіоактивне зараження і розвинулися залежності.
  • Донован буде ремонтувати вашу амуніцію за ціну меншу, ніж всі інші торговці в грі. Однак незважаючи на схвальні відгуки Рейлі про нього, як про інженере, навичка ремонту у нього все-таки низький.

Отримання обох нагород Редагувати

Якщо ви вибрали броню Редагувати

Якщо взяти в якості винагороди броню, то завжди можна вкрасти «Юджин» у Цегли, використовуючи Стелс-бій, хоча це надзвичайно важко (може знадобиться до 100 спроб поцупити його). Щоб збільшити ймовірність успішної крадіжки з її інвентарю, надіньте (покладіть в інвентар) як можна більше предметів, які збільшують Удачу і навичка Скритність, зменшіть переносимий вага (тимчасово перекладіть з свого інвентарю все зайве в сусідній ящик/збройова шафа тощо), залиште на собі тільки саму броню, Стелс-бій і звичайний Мініган. Якщо у вас є напарник, то скажіть їм почекати вас в іншій кімнаті. Почекайте до тих пір, поки Цегла ляже в постіль, активуйте Стелс-бій, вимкніть підсвічування Піп-Бою для зменшення відстані видимості, перейдіть в режим скритності і з максимально можливою дистанції увійдіть у режим крадіжки. Замініть «Юджина» звичайним мініганом, потім додайте зі свого інвентарю що-небудь для компенсації різниці їх вартостей (не забувайте про втрати карми за подібні дії), ось тоді ви зможете успішно вкрасти «Юджина» без будь-яких казусів або ворожості між вами і рейнджерами.

Якщо ви вибрали «Юджин»Редагувати

Це ще один шлях отримати обидві нагороди: і броню і мініган, і знову з допомогою крадіжки шляхом заміни. Коли вам запропонують вибрати нагороду — погоджуйтеся на «Юджина». Потім знайдіть яку-небудь броню з кращим показником СУ, ніж у бойовий броні рейнджерів (повністю відремонтована силова броня чудово для цього підійде). Якщо вам потрібен і Бойовий шолом рейнджерів, то буде потрібно ще і простий шолом бойової броні (або який-небудь інший з кращим параметром СУ). На базі рейнджерів підкладіть ці предмети кому з Рейнджерів (Донован повинен чудово для цього підійти, оскільки він єдиний, у кого є Бойовий шолом рейнджерів і ви зможете зустрітися з ним надалі на Просторах). Спочатку перемістіть броню в його інвентар, потім залиште Базу і знову увійдіть до нього. Донован тепер повинен бути в броні, яку ви йому підсунули, а його власна броня і шолом повинні лежати у нього в інвентарі і ви можете її поцупити. Якщо вас не цікавить шолом, то цю операцію можна проробити з іншими Рейнджерами.

Поки ви нічого ще не вибрали Редагувати

Якщо ви хочете отримати як броню рейнджерів, так і «Юджина», не давайте боєприпаси Рейнджерам на даху (варіант в дереві діалозі, якщо ви виявили боєприпаси в ящику Тео). Після ремонту ліфта, в холі готелю на вас і рейнджерів нападуть Супермутанты. Без патронів для «Юджина» Цегла швидше за все буде битися тільки з 10-мм пістолетом, що, як правило, призводить до її смерті. Так що можна зняти з її тіла і броню і «Юджина». Якщо вб'ють Цегли та іншого рейнджера, то можете обібрати обох. Таким чином ви будете максимально екіпіровані (включаючи і «офіційну» нагороду за квест) — у вас буде три комплекти броні рейнджерів і «Юджин», або два комплекти броні та дві копії «Юджина». Зауважимо, що якщо всі рейнджери помруть, то з'явиться повідомлення «Рейнджери Рейлі тепер ворожі до вас» і квест буде провалений.

Крім того, у випадку, якщо ви хочете забезпечити виживання всіх рейнджерів, то зробіть обмінну крадіжку у Цегли, використавши іншу зброю з боєприпасами до неї. Китайський автомат і 5,56-мм патрони чудово підійдуть для цього трюку. Є й більш простий спосіб — ви не повинні давати рейнджерам патрони, використовуйте стелс-бій перед тим як піти за ними в ліфт. Як тільки опинитеся в ресторані, біжіть до Цеглини і в режимі скритності крадіть «Юджина» (він буде у неї в інвентарі з-за відсутності на нього патронів, Цегла буде використовувати пістолет). Це працює під час бою, але також можна спробувати перед початком стрільби. Як тільки «Юджин» у вас (перевірте), збережетеся і негайно знищуйте всіх супермутантів, щоб зберегти Цегли живий. При спробі щось підкласти Цеглі, вона стає ворожою і «Юджина» ви не отримуєте. (Цей метод точно працює на XBOX360. Виконувався при повному завантаженні інвентарю і скритністю 50-60. Метод «обмінної крадіжкою» в цьому випадку не працював зовсім).

Можна також тимчасово встановити складність гри на мінімальну і спробувати закінчити бій якомога швидше. Якщо ви спеціалізуєтесь на постріли в голову (здібності Точність, Снайпер і Смерть на злеті), то за допомогою снайперської гвинтівки ви можете, зробивши серію пострілів в голову, провести короткий бій — але для цього потрібно 20-30 рівень.

Більш підлим способом досягнення цілі є третій варіант, який полягає в тому, щоб самому вбити Цегли. Під час битви в лобі, активувавши Стелс-бій прокрадитесь вниз, і кілька разів выстрелите Цеглі в голову. В залежності від ходу бою, можна вбити ще одного рейнджера. (Примітка: при використанні Стелс-бою наявність статусу «Вас не бачать»— не обов'язково). Пам'ятайте, що ви повинні вбити Цегли (і ще одного рейнджера, якщо захочете) до того моменту, коли буде убитий останній супермутант. Якщо ви вб'єте рейнджера після того, як всі супермутанты будуть убиті, то вони нападуть на вас.

Примітки Редагувати

  • Якщо ви самі вилікуєте Рейлі, то є шанс, що вона встане і буде стояти на місці, не змінюючи позиції, на невизначений термін (навіть після завершення квесту).
    • Це дуже вірогідний сценарій — оскільки, якщо подивитися на неї режимі V.A.T.S., то виявиться, що у неї вибито ноги. Навіть якщо їй «підсунути» стимулятори, то вона не стане їх використовувати.
      • В PC-версії, увійдіть в консоль і, вибравши Рейлі мишкою, використовуйте консольву команду ResetHealth — це повинно виправити проблему.
  • Якщо Донован був убитий на даху в битві з супермутантами, то можна використовувати гайковий ключ Донована, щоб полагодити ліфт.
  • Може відбутися випадкова зустріч з Донованом при подорожах за Столичної Пустки. Коли заговорите з ним, він дасть ядерний постріл і скаже, що його надіслала Рейлі. Крім того випадкова зустріч з Донованом може статися іншим чином — можна знайти його тіло, на якому буде його броня рейнджерів, Бойовий шолом рейнджерів, 10-мм пістолет, ядерний постріл і кілька випадкових предметів.
  • На терміналі Рейлі є відомості про контракт, по якому виплачується винагорода за кожного вбитого супермутанта (якщо принести частина його тіла в доказ). Тим не менш, з цього контракту гравець жодним чином не може отримати користі.
  • На Сьюард-сквер, неподалік від Бази рейнджерів, є божевільний хлопець, що загрожує підірвати мешканців Пустки, ступивших на алею. Цей «міні-квест» називається Проповідник.
  • Якщо з вами подорожує Харон і/або Фокс, то скажіть, щоб вони почекали де-небудь в безпечному місці на даху до тих пір, поки ви не зустрінетеся з Рейнджерами Рейлі. Це краще зробити, оскільки може виявитися, що Рейнджери стануть ворожі до вас, якщо вони побачать вас з будь-яким з цих персонажів під час першої зустрічі. Як тільки перший контакт відбудеться — можете забрати ваших напарників і повертатися без небезпеки виникнення ворожості рейнджерів.
  • Крім того, якщо у вас в руках буде зброя в момент, коли ви досягли даху готелю, то ви можете отримати повідомлення про те, що «Рейнджери Рейлі тепер ворожі вам», і квест буде провалений. Цього можна уникнути, якщо прибрати з рук зброю перш ніж вийти на дах.
  • Ви можете знайти в загальній складності 140 кришок. 70 знаходяться в шафі в підземних тунелях, по дорозі в лікарню, і ще 70 — на Базі рейнджерів в одному з шаф.
  • В лікарні є багато стимуляторів. Крім того, в кінці місії, в кухонній зоні в районі, де спить Рейлі, і ви можете знайти і спокійно забрати 2 або 3 стимулятора, що лежать на столі, і на столі аптечка першої допомоги, в якій лежать стимулятори, Радий-Х і Пакет крові.
  • За цей квест ви отримаєте 200 одиниць позитивної карми.
  • Ви можете змусити супермутантів вбити себе на сходах на другий поверх лікарні. Спробуйте прокрастися мимо кентаврів і супермутантів, і коли ви досягаєте сходи, сховайтеся під сходами, і супермутанты підірвуться на розставлених рейнджерами пастках.
  • Провидиця Бузок згадує про рейнджерах: «Я бачу чотири листки конюшини в небесах, і час — їх найлютіший ворог».