FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FO4.png

Рейвен-Рок (англ. Raven Rock) — локація "Fallout 3", база Анклаву.

Опис Редагувати

Старий військовий бункер зв'язку, що знаходиться на крайньому північному заході Столичного пустища. У 2277 році використовується Анклавом як основний центр для операцій на східному узбережжі США.

Прихований в надрах гори Рейвен-Рок бункер був збудований ще у часи Холодної війни[1] для того, щоб укрити в своїх стінах столичних чиновників і вищих офіцерів армії і, що більш важливо, підтримувати зв'язок з іншими бункерами по всій країні. На відміну від створених «Волт-Тек» Притулків, які ставили своєю метою не порятунок народу США, а експеримент над деякими рятуватиме, Рейвен-Рок входив в мережу Анклаву — не настільки широко розрекламованих, зате нітрохи не гірше укріплених притулків, призначених для порятунку військово-політичної еліти американського суспільства.

Бункер був оснащений ядерним реактором «Дженерал Атомикс» і власними артезіанськими свердловинами, що забезпечують його чистою водою. Серцем Рейвен-Рок був суперкомп'ютер ZAX, зайнятий як зберіганням величезних масивів інформації про славне американському минулому і зв'язком з іншими бункерами Анклаву, так і просто контролем за системами життєзабезпечення і охорони Рейвен-Рок. Після смерті президента Річардсона ZAX перехопив кермо правління, проголосивши себе президентом Джоном Генрі Едемом.

Знищення Рейвен-Рок Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Знищення Рейвен-Рок

В ході війни Столичного Братства Сталі і Анклаву, Самотній Подорожній, або Ліберті Прайм знищують Рейвен-Рок.Але якщо знищенням займеться Ліберті Прайм то бункер вціліє,але вхід\вихід стане проблематичним тк буде завалений вхід.

Квести Редагувати

Американська мрія • Самотній Подорожній потрапляє всередину бункера. Він може просто залишити це місце, так і знищити його, віддавши Едему команду самознищення. У будь-якому випадку, повернутися назад в Рейвен-Рок не можна.

Примітки Редагувати

RR Energy Weapons bobblehead.jpg
  • У кімнаті полковника Отема можна знайти пупс «Енергозброя».
  • В одній з камер можна знайти полоненого Натана Варгаса. Він розповість, що Анклав — не ті, за кого він їх брав, і порадить Подорожньому втекти.
  • На другому рівні в одній з кімнат (північний захід 2B) можна знайти одну з помічниць доктора Чи, Анну Холт — вона була захоплена на очисники. Вона скаже, що тепер буде працювати на Анклав, так як його технології багато в чому перевершують все те, що вона бачила раніше.
  • При підході до дверей, що ведуть до Едему, Подорожній може побачити сцену знищення роботами-охоронцями двох нейтральних до Подорожньому солдатів Анклаву.
  • Після вибуху бункера поруч з Рейвен-Роком зрідка можуть з'являтися солдати без шоломів.
  • Недалеко від входу під захистом силового поля стоять кілька ящиків з боєприпасами.
  • Якщо Подорожній залишить бункер в недоторканності, Рейвен-Рок все одно буде зруйнований Ліберті Праймом у додатку до "Fallout 3" — "Broken Steel".
  • Рейвен-Рок згадується в статті Бостон Бьюгл, в якій репортер Магс Веччіо розшукує місцезнаходження президента США.

Появу Редагувати

Рейвен-Рок з'являється у Fallout 3 та згадується в Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

  • У нашому світі на цілком реальною горі Рейвен-Рок поблизу міста Уэйнсборо, штат Пенсільванія, дійсно знаходиться один з найважливіших ядерних бункерів Міністерства оборони США "Alternate Joint Communications Center" (AJCC), інакше — об'єкт "Site-R". Він був спроектований в 1948 році, будівництво велося з 1951 по 1953 рік. У цьому бункері в нашому світі розміщений центр комп'ютерних операцій DISA (агентства з оборонним інформаційних систем) і оперативно-тактичні центри основних родів військ армії, ВПС і ВМФ. У разі ядерної війни Рейвен-Рок повинен був взяти на себе основний тягар управління країною і збройними силами.
  • Назва бункера збігається з назвою локації «Вороняча скала» в іграх "The Elder Scrolls III: Bloodmoon" та "The Elder Scrolls V: Dragonborn", випущених компанією "Bethesda Softworks", і з назвою локації «Рейвен-Рок» у грі «Князь Тьми» ("Sacred").

Баги Редагувати

Є можливість проникнути у вхідний тунель бункера до того, як це станеться за сюжетом. Якщо вистрілити по входу з будь-якої вогнепальної зброї або навіть вдарити кулаком (не підтверджено на PS3), то зовнішня броньовані двері зірвані з петель, і можна буде увійти всередину, але в кількох метрах від входу в сам бункер впертися в «невидиму стіну».

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі