FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Регіональний офіс БКОАНТОЛО (англ. BADTFL regional office ) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Це регіональний офіс Бюро Контролю за Оборотом Алкоголю, Наркотиків, Тютюну, Вогнепальної та Лазерної Зброї (БКОАНТОЛО). Тут велися розслідування і зберігалися речові докази злочинів. Приміщення з речдоками залучили рейдерів, спраглих забрати їх[1].

Цей невеликий опорний пункт спецслужб, розташований окремо на березі річки Містик, північно-східніше Монсеньйор-Плаза і приблизно на південь від турбіни «Посейдона» #18-F. Всередині являє собою одноповерхову будівлю з підвалом. Зовні і всередині охороняється рейдерами, але досить недбало. Ключ начальника у скелета в кабінці туалету, за блакитною дверима, замкнутими на легкий замок.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Повторювані квести з боку Минитменов:

  • Минитмены — Викрадення, допомогти визволити поселенця з полону.
  • Минитмены — Поселення загрожують рейдери, Регіональний офіс БКОАНТОЛО перебити рейдерів.

Примітки Редагувати

  • Судячи з усього, співробітники служби БКОАНТОЛО не гребували жорсткими методами вибивання показань, про що свідчить картина в кімнаті допитів.
  • На перехресті біля офісу частенько б'ються патрульні рейдери, супермутанти і кіготь смерті (в різних варіаціях).
  • При відвідуванні локації Спарта може опинитися замкненими в камері тимчасового затримання у підвалі.
  • У приміщенні є збройовий верстак і верстат для створення броні.

Поява Редагувати

Регіональний офіс БКОАНТОЛО з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати