FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 3

« Привіт, моя прекрасна Америка, це президент Едем. Прийшов час для відвертої розмови »

Радіо Анклаву (англ. Enclave Radio) - одна основних радіостанцій Fallout 3, по якій Президент Едем поширює пропаганду Анклаву на всю Столичну Пустку.

Опис Редагувати

Трансляція радіосигналу відбувається з Рейвен-Рок, і радіочастота сигналу ловиться багатьма радіоприймачами. Численні роботи-шпигуни Анклаву, розіслані по всій Столичній Пустці, використовуються як мобільні репродуктори-радіопередавачі - завдяки їхнім потужним динамікам радіо Анклаву можуть слухати й мешканці, які не мають власного радіо.

За замовчуванням вона є єдиною радіостанцією, яку може слухати Самотній Подорожній під час перебування на теренах Столичної Пустки.

Радіоефір Редагувати

До репертуару Радіо Анклаву входять патріотична музика й мови президента Джона Генрі Едема.

Промови Едема Редагувати

Про поточну ситуацію в країні і про причини її виникнення Редагувати

Про Анклав Редагувати

Про пост президента Редагувати

Про дітей Редагувати

Про бейсбол Редагувати

Про ворогів Редагувати

Про повернення Анклаву Редагувати

З'являється після нападу Анклаву на очищувач.

Про чисту воду Редагувати

Про нову війну Редагувати

З'являється після завершення квесту «Американська мрія».

Цитати президента Едема Редагувати

Цитати вимовляються в різному порядку в різний ефірний час.

Transcript

А тепер одна з моїх надихаючих цитат. З вуст вашого Президента, Джона Генрі Едема - прямо до вашого серця.

  • Америку ніколи не знищать зовні. Якщо ми звернемо зі шляху і втратимо свободу - то лише тому, що знищимо себе самі.
  • Всі люблять компліменти.
  • Дисципліна - душа армії. Вона перетворює нечисленне військо в могутню силу, приносить повагу слабким і успіх всім.
  • Якщо ти цінуєш свою репутацію, зв'язуй життя з добропорядними людьми. Краще бути на самоті, ніж в поганий компанії.
  • Заборона вада не може бути настільки згубним, як його заохочення.
  • ... Манери жінок - найвірніший критерій, який визначає, приживеться чи в суспільстві республіканський устрій.
  • Ми можемо дозволити собі все необхідне, але не все, чого хочеться.
  • На руїнах свободи, низведенной до розбещеності, найпростіше встановити диктатуру.
  • Народ, при нашому державному устрої, як король при монархії - ніколи не загине.
  • Народи, як і людей, карають за провини.
  • Не заковтуй наживку задоволення, не переконавшись, що за нею немає гачка.
  • Нинішньому поколінню американців чекає зустріч з долею.
  • Уряд повинен керуватися не першим поривом, а тверезим роздумом.
  • Простіше зробити роботу, ніж пояснювати, чому у тебе не вийшло.
  • Нехай наша країна завжди буде успішною. Але ще важливіше - нехай вона завжди буде права.
  • Робота ніколи не порочить людини. Це людина іноді порочить роботу.
  • Свобода, коли вона пустила коріння, швидко зростає.
  • Старі уми - як старі коні, потрібно постійно тренуватися, якщо хочеш, щоб вони орали.
  • Щастя укладено в радості праці і звершень.
  • Терпіння і відвага - магічний талісман, перед яким труднощі та перешкоди зникають, розсипаючись в повітрі.
  • Торгуйте з усіма, чи не об'єднуйтеся ні з ким. Ось яким повинен бути наш девіз.
  • Боягуз набагато частіше шукає сварки, ніж людина мужня.
  • Хороший лідер не повинен набагато випереджати своїх послідовників.
  • Хочеш спокою - уникай популярності.
  • Ціна свободи - вічна пильність.
  • Я виробив дуже дієвий метод знищення ворогів - я роблю з них друзів.
  • Я ніколи не підтримував війну, крім як в інтересах миру.
  • Я вважаю, що завжди, в усі часи, можна було відшукати можливість залишити меч в піхвах.

Музика Редагувати

  • America the Beautiful - патріотична пісня (1910), одна з найбільш відомих в США.
  • Dixie - популярна народна пісня і неофіційний гімн південних штатів.
  • Marine's Hymn - гімн Корпусу морської піхоти.
  • The Battle Hymn of the Republic - військовий марш сіверян часів Громадянської війни.
  • Hail, Columbia - старий неофіційний гімн США, в 1931 році заміщений сучасним гімном.
  • The Stars and Stripes Forever - патріотичний марш; має статус Національного маршу США.
  • The Washington Post - патріотичний марш. Названий на честь газети «Вашингтон Пост».
  • Yankee Doodle - пісня часів Війни за Незалежність США, перероблена з придуманою Британськими лоялістами жартівливій пісеньки про Братца Ефраїма, дурнуватого селянина, який купив собі чин офіцера Континентальної Армії.

Вплив Редагувати

Пропаганда Анклаву є відносно ефективною - деякі мешканці Пустищі, наприклад, Натан в мегатонні, дійсно повірив в проповіді Радіо Анклаву. Однак багато інших персонажів з поселень відзначають, що передачі часто повторюють один одного, і підозрюють, що це не більше ніж зациклена довоєнний запис. Представники Братства Сталі негативно ставляться до ефіру Анклаву.

Після знищення Рейвен-Рок радіо зникає з ефіру. У зв'язку з цією подією в діалогах різних персонажів з'являються згадки про можливий зв'язок баченого ними на горизонті великого вибуху і нарешті замовклого радіо.

Поява Редагувати

Радіо анклаву з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Радіо Анклаву засновані на радіопередачах «Бесіди біля каміна», які проводив президент Франклін Рузвельт з 1933 по 1944 рік в важкі для США роки Великої депресії та Другої світової війни.
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Цитати, які надихали Джона Генрі Едема, є цитатами реальних історичних діячів - американських політиків, літераторів і філософів. Наприклад, фраза « Ціна свободи - вічна пильність », належить Томасу Джефферсону.
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Розповідь Едема про дітей, де він розповідає про життя на фермі в Кентуккі з псом насправді є описом життя Авраама Лінкольна.

Шаблон:Радіостанції Fallout 3

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)