FANDOM

Gametitle-FO4

« Це місцеве радіо є домом для Чарльз-Рівер Тріо, яке прославилося своїми своїми радіо постановками, проте третій член групи потрапив у неприємності. »

— Опис в Survival Guide стор. 356

Радіостанція WRVR (англ. WRVR broadcast station) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Невеликий бункер на південний захід від Даймонд-сіті, з характерною радиомачтой нагорі. Незрозуміло, хто фінансує і охороняє цей релікт, але тим не менш радіостанція функціонує. Всередині невеликий передпокій і студія, персонал, в кутку – сходи на дах.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

  • Маккріді: «Я сумую за радіо Столичної Пустки... Тридог був офигенным діджеєм.»
  • Диякон: «Кожному своє. Мені, наприклад, подобається Чарльз-Рівер Тріо.''
  • Кюрі: 'Ой, може, зайдемо познайомимося з діджеєм?'
  • Хенкок: ''Це студія Чарльз-Рівер Тріо? Ось куди треба було скинути бомбу. А краще дві.»
  • Кейт: «Тільки благаю, не вмикай своє радіо. У мене від нього башка розколюється.»
  • Паладин Данс: ''Ах так, будинок знаменитого Чарльз-Рівер Тріо. Що? Ну, знаєш, радіо є не тільки у тебе.»
  • Пайпер: ''А, так ось де виступає Чарльз-Рівер Тріо. Пішли звідси, поки вони не попросили нас стати глядачами.»
  • Нік Валентайн: «В цьому будинку знаходиться культурний центр усього Співдружності. Приголомшливо.»
  • X6-88: «Бюро робоконтроля прослуховує всі радіопередачі в Співдружності. Ми вважаємо, що в них можуть міститися зашифровані повідомлення Підземки.''
  • Престон Гарві: «WRVR... тільки не це. Тут студія Чарльз-Рівер Тріо. І нам краще скоріше забратися звідси.»
  • Кодсворт: «принаймні, радіо ще працює. Цікаво, відновлять чи телебачення?»

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Радіостанція WRVR з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. «I miss the Capital Wasteland Radio... Three Dog was a hell of a DJ.»