FANDOM

Gametitle-FO4
Не слід плутати з радіосигналом Радіостанція Даймонд-сіті, це стаття про локації..

Радіостанція Даймонд-сіті (англ. Diamond City Radio) — простір в Fallout 4, будинок у Даймонд-сіті.

Опис Редагувати

Знаходиться в старому піднятому над водою трейлері, обладнаному під житлове приміщення і радіостанцію. Розташована в північній частині міста, між ринком і фермерської смугою. Тут живе і працює Тревіс Майлз — діджей радіо Даймонд-сіті.

Всередині стоїть ліжко і різні необхідні для радіомовлення прилади. Під ліжком лежить валізу, поруч — коробка з боєприпасами. На столі — радіо, налаштоване на радіостанцію Даймонд-сіті.

Квести Редагувати

  • Аферист — багато скаржаться на Тревіса з-за його невпевненості в собі, яка негативно впливає на його ораторські якості. Вадим Бобров просить Вцілілий дуже своєрідним способом допомогти Тревісу стати впевненіше.
  • Запуск — ставши главою Інституту, Вижив повинен записати промову від імені Інституту для всіх жителів Співдружності і перенастроювати передавач радіостанції Даймонд-сіті, щоб через неї час від часу передавалася записана мова.

Поява Редагувати

Радіостанція Даймонд-сіті з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Даймонд-сіті