FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4

« Не будь моєю станції, Колумбія потонула б у мутантах і нісенітниці, яку Анклав жене по своєму радіо. Хтось повинен говорити людям на Пустищі, котра година. І Тридогнайт буде говорити. »

Тридогнайт

Радіо «Новини Галактики» (англ. Galaxy News Radio) — радіостанція "Fallout 3".

Огляд Редагувати

Радіостанція «Новини Галактики» Вашингтону — практично все, що залишилося від довоєнної медіакорпорації GNN.

Всі передачі в «Новинах Галактики» на момент 2277 року веде ді-джей Тридогнайт. Якщо Тридогнайт загине — передачі замість нього веде Технік Маргарет.

Коли старійшина Лайонс змінив свою політику на захист жителів пустища від супермутантів, тоді об'єднавшись в ненависті проти мутантів і Анклава і усвідомлюючи небезпеку того, що відбувається в окрузі Колумбія, Тридогнайт і Братство Сталі уклали угоду: загони Братства будуть охороняти станцію від супермутантів, а Тридогнайт буде вести ефір і обслуговувати станцію. Трохи пізніше (або під час звілнення будівлі) до охорони радіостанції приєдналися загони Братства Сталі. На момент 2272 року він виходить в ефір з радіостанції на Чеві-Чейз.

По мірі розвитку сюжетної лінії, можна почути, як Тридогнайт розповідає про пригоди і діяння Самотнього Подорожнього. Емоційне забарвлення і оцінка дій залежить від того, як головний герой вирішив ту чи іншу проблему, чию прийняв сторону, як зарекомендував себе. Залежно від стану карми Подорожнього, ведучий називає протагоніста, наприклад, «Месія Пустки» або «Розбійник».

« ...справжній Месія Пустки - Він все ще з нами! »

— Тридогнайт, «Новини галактики»

В ефірі зазвичай звучить довоєнна джазова музика або монологи Тридогнайта; він розповідає про новини Пустища, дає поради з виживання або просто жартує. Тридогнайт веде інформаційну війну з радіо Анклаву, переконуючи своїх слухачів не довіряти агентам Анклава і пропаганді президента Едему.

Також періодично можна чути радіопостановку «Пригоди Сміливця Херберта Дэшвуда і його вірного слуги гуля Аргайла».

Музика на каналі РНГ Редагувати

Тридогнайт про Анклав Редагувати

В одному з ефірів: «Ось це ТАК, друзі... Гіршого тут не траплялося з тієї самої пори, як в нашій окрузі ввели ідіотський дрескод під назвою „Пролунав голос із смітника“. Анклав захоплює території від Ривет-Сіті до центру Вашингтона. Діти мої! Мені плювати, чи слухали ви те, що я несу по цій хвилі вже 5 років, але зараз, будь ласка, послухайте мене і повірте: Анклав і їх самозваний пуп землі, так званий „президент Джон Генрі Едем“ зі своєю „горилою“ полковником Серпнем Отемом прийшли сюди зовсім не для того, щоб допомогти Вам. Відкрийте очі, діти мої! У Анклаву є величезні вантажівки з брамінами, і замість правди вони згодовують Вам з ложечки їх екскременти. Ці хлопці — шахраї, громили і вбивці, і чим раніше Ви це зрозумієте і повстанете проти їхнього режиму, тим краще! У цьому, друзі мої, і полягає битва на Світлій Стороні!"»

Примітки Редагувати

  • Виходячи їх довоєнного плаката і банерів, реклами радіо «Новини Галактики», можна з'ясувати, що до Великої війни частота мовлення у Вашингтоні, округ Колумбія, була 103,8; новини були спільними: про спорт, про погоду і про пробки на дорогах, а з 6 до 10 годин вранці виходила програма «Ранки з Марі».

Поява Редагувати

Радіостанція Радіо «Новини Галактики» з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Текс Бенеке не співає цю пісню, а акомпанує співає її жінці.
  2. «"I miss the Capital Wasteland Radio... Three Dog was a hell of a DJ."»

Mbox default
Незавершена стаття

Випадкова вікі