FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші радіовежи.

Радіовежа 3SM-U81 (англ. Radio Tower 3SM-U81) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Радіовежа знаходиться північніше озера Куаннапоуитт або на північний схід від Дженерал Атомікс Галлеріа. Біля підніжжя вежі лежить мертвий торговець з браміном. Тут же в кущах ховаються три або більше (залежно від рівня складності) дитинча гнуса. Іноді можна зустріти Легендарну Червоної Вдову.

На сусідньому пагорбі сарай з постіллю, збройовим верстаком і терміналом, через який можна включити протектрона-поліцейського.

Після активації вишки і підняття ретрансляторів на терміналі з'явиться наступне повідомлення: Стан башти ACTIVE Посилені сигнали: Радіосигнал Гринбрайара — 146м Автоматичний сигнал тривоги — 178м Навігаційний радіосигнал — 268м а зазначені радіосигнали з'являються в списку радіостанцій Піп-Бою.

Місцезнаходження сигналів Редагувати

  • Радіосигнал Гринбрайара — на схід від вишки біля річки в бункері. Вхід в бункер — люк у землі поряд з пунктом приготування їжі. Локація невідзначена. Особливо цінних речей в ньому немає, трохи медикаментів, патронів, пара старих газет і короткий мисливський карабін.
  • Автоматичний сигнал тривоги — в підвалі з реактором Склад «Мас ф'южн»
  • Навігаційний радіосигнал — у рубці напівзатопленого катери на березі водойми, у бік Брейкхарт-Бенкс.

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Радіовежа 3SM-U81 з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Радіостанції Fallout 4