FANDOM

Gametitle-FO3 TP

Пітт — Міст (англ. The Pitt Bridge) — локація The Pitt, додатку до Fallout 3 — єдиний шлях в місто Пітт.

Опис Редагувати

Для того, щоб потрапити в Пітт потрібно пройти через міст. Вода в річці Мононгахела смертельно радіоактивна, а інші мости надто далеко. На мосту багато різного довоєнного транспорту, до того ж на ньому встановлено кілька капканів і він щільно замінований. По мосту ходять здичавілі собаки і Кротощури, також за ним стежить рейдер з снайперською гвинтівкою. На південному кінці мосту знаходиться табір дикунів.

Примітки Редагувати

  • Снайпер на верхівці мосту буде ворожим завжди, навіть якщо приєднатися до Ашуру.
  • Навіть якщо Самотній Подорожній знешкодить міни, які повинні були б убити втекли рабів, ті все одно загинуть через скриптових вибухів.

Квести Редагувати

Проникнути в Пітт

Цікаві факти Редагувати

В одному з поштових терміналів у Нижньому місті присутній довоєнний лист-скарга, в якому Товариство по спадщині Піттсбурга звертається до директора Піттсбурзького Управління громадських робіт Джеймс Хедліу, вимагаючи його відставки. Товариство пояснює свої вимоги халатністю директора — замість відновлення мосту Вобэш на Смітфілд-стріт, управління скопіювала міст Десятій вулиці (і дійсно, у грі видно, що цей міст повторює другий такий неподалік).

Поява Редагувати

Локація «Пітт — Міст» з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

За лаштунками Редагувати

У реальному світі існує міст Десятій вулиці, міст Вобэш був демонтований в 1948 році.

Галерея Редагувати