FANDOM

Gametitle-FO3

Пісня Агати (англ. Agatha's Song) — другорядний квест Fallout 3. Він також є досягненням на Xbox 360 і РС; Бронзовою медаллю на PlayStation 3.

Отримання Редагувати

Квест дає Агата — старенька, що віртуозно володіє скрипкою і транслює свою музику через стару любительську рацію свого покійного чоловіка. Вона попросить Самотнього Подорожнього знайти скрипку Страдіварі, яка, за її словами, все ще має перебувати десь в Сховище 92.

Проходження Редагувати

Розташування сховища Агаті не відомо, тому Подорожньому доведеться шукати його самостійно. Маркер на карті можна отримати кількома способами:

Знайдену скрипку можна віднести Агаті, а можна продати Азрухалу Підземеллі або Авраамові Вашингтону у Товариство по збереженню столиці музеї Ривет-Сіті за 200 або, при розвиненому навичкау «Красномовство», за 300 кришок. Незважаючи на те, що продаж скрипки завершує квест, у Авраама Вашингтона можна викупити скрипку назад за ті ж гроші і віднести Агаті, навіть при тому, що, формально, квест завершений. Агата також запропонує принести їй ноти, які можна знайти в декількох локаціях.

Нагороди Редагувати

В якості нагороди Агата може запропонувати її радіохвилю, за якою вона передає свою музику, але, якщо у головного героя високий рівень навичок «Красномовство», харизми або якщо він володіє здатністю «Вбивця», Агата може дати ключ від ящика з боєприпасами, який колись належав її нині покійному чоловікові, але тільки після отримання Подорожнім квесту і обіцянки принести скрипку. Якщо принести Агаті ноти, вона дасть залишився від чоловіка револьвер «Блэкхок».

Примітки Редагувати

Провидиця Бузок з Оазиса так скаже про Агату: «Я бачу жінку, яка марно давно розшукує зниклого родича».