Фэндом

Архіви Fallout

Піп-Бой 3000

2500статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Загальна Інформація Редагувати

Піп-Бой 3000 (англ. Pip-Boy 3000) — наручний PDA (Персональний Цифровий Асистент), виготовлений фірмою РобКо Індастріз» — одна з моделей Піп-Боя, які використовувалися в якості стандартного елемента оснащення Сховищ Волт-Тек.Пізніше Піп-бой 3000 був модернізований і в нього були додані додаткові функції. Деякі техніки вважають, что більш пізня модель більш надійна. 3000А має ряд функцій: його екран може відображати статистику персонажа, карти областей, інвентарь, лічилник Гейгера Мюллера (радіометр) і доступні радіостанції. Він також надає можливість використовувати підсвічування екрану для освітлення області перед персонажем, діючи в якості ліхтарика в темних областях. Користувач може налаштувати екран на один з чотирьох кольорів: бурштиновий, синій, зелений і білий.

На відміну від Піп-Бой 2000, він не може бути знятий своїм власником самостійно (за словами Стенлі Армстронга з Fallout 3), оскільки має біопараметричний зв'язок з власником (може бути знятий авторизованими інженерами Волт-Тек для обслуговування) (хоча незрозуміло, яким чином він був знятий Доком Мітчеллом з Fallout: New Vegas, після чого переданий Кур'єру). 

Отримання Піп-боя 3000 Редагувати

Fallout 3 Редагувати

У віці 10 років кожний мешканець Сховища 101 отримує особистий Піп-Бой 3000, це вважається першим кроком до дорослого життя. Після отримання мешканцю доручається його перша робота. Піп-Бої вважаються спільною власністью і передають з покоління в покоління. Очікувалося, що користувач буде належним чином доглядати і берегти свій Піп-Бой, забезпечуючи його збереження.

13 липня 2268 року Самотній Мандрівник отримує свій Піп-бой 3000A від наглядача Сховища 101. З його отриманням починаеться ознайомлювальний квест Швидке Дорослішання.

Незабаром після цього по внутрішній радіомережі Сховища можна почути таке повідомлення: «Пам'ятайте: ваш" Піп-бой "- не іграшка. При належному догляді і чищенні цей пристрій буде вірно служити не тільки вам, а й вашим нащадкам ".

Fallout: New Vegas Редагувати

Вранці 19 жовтня 2281 року, після того як Кур'єр приходить до тями, Доктор Мітчелл дарує йому Комбінезон Сховища 21 і Піп-бой 3000.

ГалереяРедагувати

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі