FANDOM

Gametitle-FO3

« Ти що тут робиш? Хм. Напевно, ти щось з себе представляєш, якщо вже вдалося дістатися сюди живцем. А зараз розкажи-но мені, якого чорта ти турбуєш старого, який хоче тільки, щоб його залишили в спокої... Ну, що мовчиш?! »

Хорес Пінкертон (англ. Horace Pinkerton) — персонаж Fallout 3, учений, один із засновників Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Наукова станція Ривет Редагувати

Хорес Пінкертон народився в 2217 рік[1] і жив разом з іншими вченими в інституті океанічних досліджень[2]. У 2237 ріку залишилися вчені інституту вирішили знайти іншу наукову станцію для ведення своєї наукової діяльності. Вони вичистили болотников з довоєнного авіаносця і освоїли вцілілий науковий відсік, назвавши це місце «Наукова станція Ривет»[3], де почалася продуктивна наукова діяльність. З часом це викликало розвиток інших сфер: торгівлі, заходів безпеки та захисту, релігії — все це приваблювало нових людей на станцію. Командою вчених в ту пору тоді керував сам Хорес Пінкертон.

Ривет-Сіті Редагувати

25 квітня 2239 ріка керівники діяльності на науковій Станції Ривет в особі Пінкертона від учених, Аннет Холмс у справах цивільного населення і Бреда Дэнверса у справах безпеки організовують збори, де вони офіційно постановили, що розташована на кораблі Наукова станція Ривет показала себе стабільним і прибутковим місцем для торгівлі, в результаті чого на кораблі швидко зростало і розвивалося мирне поселення. З метою ведення більш кращій організації і захисту зростаючого співтовариства, представники зібрання заявили, що адміністративним органом, що представляє інтереси жителів поселення, що зветься з цього дня як «Ривет-Сіті», буде служити Рада міста у складі трьох осіб, що представляють інтереси громадян, служби безпеки і науки[3].

Безпосередньо ж сам Пінкертон своєю участю допоміг перетворити Ривет-Сіті з наявними на ньому повітряними літаками в придатну для життя комуну[1]. Практичний і невгамовний в науці Пінкертон планував і розробляв багато інженерні та наукові заходи, проте не всі його задуми, такі як налагодження оборонних систем корабля і спроби повернути севшему на мілину авіаносця плавучість, втілилися в життя.

Прихід Доктора Чи Редагувати

У 2269 ріку Ривет-Сіті прибула доктор Медісон Чи зі своєю ідеєю проекту «Чистота», почавши розповідати перспективи та ідеї по очищенню величезної кількості води і своєму подальшому прожекті гідропоніки. Захоплені ідеями Медісон, наукові співробітники Пінкертона з часом перейшли до неї з довірливістю в повному складі. Вражений їхньою зрадою по відношенню до себе, Пінкертон пізніше був зміщений з міської ради[4], а на його місце вступила доктор Лі. Сам же Хорес, не витримавши ігнорування своїх ідей і робіт, що проводяться в науковій лабораторії, наростаючої популярності очищення води на Столичної Пустки з подальшим культивуванням рослин і поступової втоми від людей[1], залишає Ривет-Сіті, взявши з собою дані з хронік.

Відлюдництво Редагувати

Проте вирішуючи не залишати рідне місто, в який він вніс величезний внесок, Хорес вирішив оселитися в отломанном носі авіаносця. Він закрив вхід, розставив пастки і вирішив оформити одну з кают на нижньому рівні в якості житла і майстерні, потіснивши при цьому періодично заплывавших з затопленого рівня корабля до нього болотников, проти яких він поставив пастки і перекрив виходи дверима.

Робота з Залізницею Редагувати

Через деякий час з Пінкертоном зв'язуються агенти Залізниці з Співдружності і намагаються домовитися з ним про те, щоб він провів пластичну операцію і заміну пам'яті одному який втік на Столичну Пустку Синту. Посвятившись в деякі подробиці про синтетичні людей і організації, які виробляють і намагаються звільнити андроїдів, Пінкертон, як досвідчений в техніці і хірургії людина, погоджується з ними. З кожної зі сторін, як з Пінкертона, професійна техніка, хірурга і комп'ютерника, так і з людей Залізниці, треба було добути і виготовити деякі спеціальні компоненти для операції, яка буде проводитися Пінкертоном у нього в майстерні.

Як мінімум одне Сховище було відвідано Хоресом для виконання своєї частини угоди. У Сховище 112 йому вдалося роздобути чіп пам'яті, пройшовши через віртуальну симуляцію Станісласа Брона, яку він пройшов без особливих зусиль. Надалі він роздобув у Сховище діаграми, з яких він за допомогою підручних засобів виготовив нейролизатор ланцюгів. Зібравши і підготувавши всі необхідні для операції обладнання і компоненти, які вже принесли люди з Залізниці, Пінкертон почав чекати пацієнта.

Робота з андроїдом Редагувати

Пізніше, коли все було підготовлено, агенти Залізниці дають вказівки андроїду направлятися в Ривет-Сіті до Пінкертонові[5]. Той приходить до нього в супроводі агентів Залізниці і просить провести необхідні процедури.

Хорес, щоб задокументувати свою роботу для звіту, зробив знімок андроїда і почав готуватися до проведення операції. У свідомому стані андроїда Хорес змінив йому голос і додатково попросив для звіту зробити аудіозапис про майбутню операції[6]. У несвідомому стані А3-21 Пінкертон відкоригував у андроїда систему рефлексів так, щоб андроїд міг проявляти себе як професійний солдат, що виконав пластику обличчя і зробив знімок. Пінкертон заблокував колишню пам'ять андроїда, інтегрувавши в нього добутий з Сховища чіп пам'яті, який виявляється далі, містив пам'ять ветерана-військового. Після проведення хірургічних маніпуляцій та інтеграції пам'яті «прийшов в себе» солдат Харкнесс своїм пробудженням дає знати вченому, що операція пройшла успішно. Дезорієнтований Харкнесс на питання про те, що з ним сталося, отримує відповідь від Хореса і людей Залізниці, що той пробув у комі дуже тривалий час і був прооперований. Прийшов в свої почуття і пам'ять Харкнесс і агенти Залізниці йдуть з житла Пінкертона, який заздалегідь документує праці своїх робіт[7].

Даний Редагувати

Тепер же, у свої шістдесят років Пінкертон є примхливим дідуганом, проводять залишок своїх днів, як і раніше, ізолювавшись у своїй майстерні отломанного носа корабля, який також служить йому і житлом. Більшість жителів Ривет-Сіті були б здивовані, знайшовши його залишилися на кораблі, вже тим більше, спокійно живуть там. Красуня Бонні знає, де він живе. Доктор Лі і Сігрейв Холмс пам'ятають його з перших днів, але вважають, що він покинув Ривет-Сіті десять років тому[1]. Хорес раніше, займається секретною діяльністю і зберігає дані про виконані роботи у себе в терміналі. Маючи за своєю спиною величезний досвід електрика, комп'ютерника, лікаря, Пінкертон обізнаний у практиці виконання пластичних операцій.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Пінкертона

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Пінкертон може безкоштовно зробити Самотньому Подорожньому пластичну операцію.
  • Пінкертон є одним із безсмертних персонажів в грі.

Цитати Редагувати

  • «"Гаразд, як скажеш. Цей андроїд, тепер він зветься Харкнессом, прийшов і попросив перелити йому пам'ять. Я взяв його колишні спогади і замінив їх новими. Думаю, ніхто раніше цього не робив. Принаймні, тут. Ця техніка Співдружності зовсім не так складна, на самій-то справі. Крім того, я єдиний на пустищах, у кого вистачить досвіду і витримки зробити пластичну операцію. Тканини андроїда не так вже відрізняються від наших. Тобі потрібні докази? Я все задокументував. Щоб сунути під ніс лікаря, якщо захочу попсувати їй пір'ячко. Ненавиджу цю зарозумілу суку"».
  • «"Ця відьма зруйнувала моє життя, але твоя правда. Кому до цього є діло. Тобі потрібні мої дорогоцінні докази. Це все в комп'ютері, ось тобі пароль. Побач своїми очима. Чорт, та візьми просто фотографії та касету. Власні слова штучного людини. Тільки Харкнессу не кажи. Він тобі все одно не повірить. І тобі, чесне слово, не сподобається, якщо він розсердиться. Він може стати трохи... негостинним"».
  • «"Може, я андроїд! Може, я хочу підняти мою армію андроїдів проти тебе і твоїх родичів-людей! Ха-ха-ха-ха-ха! Пробач...... прости, важко було втриматися... Мабуть, це вірно. Але не хвилюйся, я не стер його пам'ять, строго кажучи. Я її просто заблокував. Але ти можеш розбудити її. Потрібно просто назвати код. Просто скажи йому: "Активувати A3-21. Код повернення Фіолетовий" — і всі приховані підпрограми запустяться"» (у разі пропозиції Подорожнього здати Харкнесса Зіммеру)
  • «"Для цього доведеться повернутися на сорок років тому, до того часу, коли залишки інституту океанічних досліджень вичистили болотников з цієї руїни. Ми тоді шукали нову базу для лабораторії, а в цьому відрі з гайками дивом уцілів науковий відсік. Після того, як лабораторія запрацювала, навколо неї виросло все, що ти тут бачиш. А командою вчених керував хтось Пінкертон"».
  • «"Ага, ось тільки вісімнадцять років тому сюди прийшла зі своєю маленькою сволотний командою. Всім растрезвонила про свій супер-пупер-прожект "Чистота", і всі мої співробітники пішли працювати до неї, зрадники! А потім вона виперла мене з ради і зайняла моє місце. До того часу я був тільки радий з усіма расплеваться. Але чорта з два я покину місто, яке я сам зробив великим!"»
  • «"Хм. Більше ніхто не міг це зробити — це очевидно. Просто вимітайся звідси. Тобі не важко залишити старого в спокої? І не смій чіпати моє барахло! Болотник тебе забери, чортова цікава тварина"».
  • «"Є аудіозапис, яку він зробив сам перед тим, як лягти на чистку мізків. Я вже казав тобі, що вона у мене на комп'ютері. Є ще фото до і після. Скачай дані і покажи йому. Йому не потрібні інші докази. Але кажу тобі — будь обережніше. Харкнесс сильно травмований. Якщо ти почнеш протикати дірки в його реальності, він може піти в рознос. Вір мені. Тобі цього не треба.
  • «"Ха! Як ти вважаєш? Я хотів покопатися в нутрощах цієї консервної банки Співдружності — подивитися, що там цікавого. Там такі штуки є, про які я тільки чув — та й то не вірив. Можу зрозуміти, чому цей Зіммер так хоче повернути його назад». (на питання чому Пінкертон допоміг андроїду)
  • «"По-моєму, Залізниця зграя сопливих дебілів. Незабаром підведуть себе під монастир. І заради чого? Звільнення машин? Однак вони за роки нанесли мені дуже цікаве обладнання, так що я до них нормально ставлюся. І цього андроїда! Це ж був унікальний шанс!"»
  • «"Та здебільшого Співдружність просто руїни, як і тут. Але ходять розмови. Чутки в основному. Щодо місця під назвою Інститут. Саме звідти прийшов Зіммер, та й сам андроїд. Бог знає, що там відбувається, але нашим технікам це і не снилося, сто відсотків"».
  • «"Зламати мій комп'ютер? Ну ти даєш. Давно не зустрічав когось, кому вистачить міркування обійти мене. Так що не буду скандалити. Я все задокументував. Щоб сунути під ніс лікаря, якщо захочу попсувати їй пір'ячко. Ненавиджу цю зарозумілу суку"» (у разі того, якщо Самотній Подорожній хакнув термінал Пінкертона)
  • «"Живу я тут, живу. Ну і працюю. Тому що тут НЕМАЄ доктора і її мавп, які задоволені під вчених. Тобі вдалося обійти мій захист, значить, в голові в тебе не тирсу. І оскільки я ще живий, думаю, ти тут не для того, щоб убити мене. Мабуть, я нічого не маю проти твого товариства. Тільки нічого не чіпай"».
  • «Я єдиний на Пустищах, у кого вистачає знань і сміливості на пластичну хірургію. Слухай сюди. Ти не з цих непорозумінь, так що ось що я тобі запропоную. Тобі хочеться виглядати погарніше — я до твоїх послуг. Мені практика, а тобі — найкращий хірург на Пустищах. Ймовірність смерті від зараження, якщо оперувати буду я... хм-м... скажімо, 35%. Ну, як ти хочеш бути?"» (відповідь на питання про пластичної хірургії)
  • «"Секретна у мене робота... Гаразд, якщо тобі вже так треба знати... Я електрик і комп'ютерник. А ще трохи лікар. І взагалі самий обдарований учений, якого ти коли-небудь зустрінеш... Хм. Я засновник Ривет-Сіті! А ця стерва зі своєю бандою мене викинула. Ха! Теж мені проект «Чистота». Банда кретинів — воду очищати не вміють"».
  • «"Ха! Схоже, дехто поразнюхивал на славу. Ну що ж. Я здивований, що ці мерзотники мене ще пам'ятають. Напевно, до цих пір сміються, як вправно вони тоді виперли мене ради. Але ти можеш розповісти всім правду!"»
  • «"Та яка різниця. Якийсь прожект на гідропоніці, який вона кропает вже тисячу років. По-моєму, марна трата часу. Проте ж мої співробітники більше захоплювалися цим проектом, ніж такими дрібницями, як налагодження оборонних систем і спроби повернути цього корита плавучість. Мерзотники і зрадники, всі як один"». (выдповыдь на питання про проект «Чистота»)
  • «Ну, звичайно! У хорошого вченого завжди всі дані в порядку! Ось, тримай! Вже ніхто, напевно, і не згадає, але у мене є запис першого засідання ради. Забирай — може, вийде поставити там усіх на місце!"».
  • «"Ха. Я знаю купу всього, але ти і поняття не маєш, що таке взагалі буває. А тепер давай рухай звідси, поки я від слів перейшов до стрільби на поразку!"»
  • «Ну, як ніби мені є діло до того, що ви, дикуни, там читаєте. Відвали і не заважай старій людині відпочивати"».
  • «"Ха! Я зробив це. Я побудував нейролизатор ланцюгів буквально з металобрухту, використавши діаграми, здобуті в минулому році з того сховища. Я геній! Тепер я покажу цим поденщикам із Співдружності!"» (запис з терміналу Пінкертона)
  • «"Я стягнув чіп пам'яті у цього придурка Брона. Там, куди він звалив, вкравши у душі людей. У будь-якому разі, він так захоплений своєю моделюванням, що вломитися і забрати чіп було дріб'язковим справою. Звичайно, я не дізнаюся, чия пам'ять в нього вкладена, поки не интегрирую його до нового "господаря". Але вони не ставили ніяких умов, так що це і не важливо. Швидше б прибув об'єкт"» (запис з терміналу Пінкертона)
  • «Я помістив пам'ять в андроїда, ніби я Бог, ниспосылающий з небес одкровення смертному. Він тепер називає себе "Харкнесс". Думає, що він солдат-ветеран. Я трохи підправив його систему рефлексів. З таким типом мені б точно не хотілося зустрітися в бійці. "Прокинувшись", був зовсім дезорієнтований. Ми сказали йому, що він довгий час пробув у комі. З новою пам'яттю і новим обличчям, що я йому дав, його ніхто ні за що не дізнається. Навіть він сам!"» (запис з терміналу Пінкертона)

Поява Редагувати

Хорес Пінкертон з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360При проханні Пінкертона провести пластичну операцію екран зображення зовнішності Самотнього Подорожнього може збитися. Це проявляється в наведенні екрану не на центр особи, а на його верхню половину. Коли гравець в меню натискає кнопку «Готово», наведення працює правильно, проте в разі повернення (натисканні кнопки «Ні») екран наводиться в колишнє неправильне положення. Виправляється виходом з меню пластики обличчя і повторним проханням Пінкертона про операції.[перевірено]

Примітки Редагувати