FANDOM

Gametitle-VBGametitle-FNV
Mbox default
Незавершена стаття

Підривники (англ. Powder Gangers) — організація у Fallout: New Vegas, бандити в східній частині Нової Каліфорнійської Республіки, підняли бунт у виправному установі НКР.

Історія Редагувати

Коли Нова Каліфорнійська Республіка зібралася розширюватися на схід, їй знадобилися залізні дороги, щоб перевозити припаси на далекі відстані, особливо в місцевості, готові до колонізації. Для цієї задачі НКР використовувала укладених зі своїх в'язниць в обмін на дострокове звільнення. На Пустищі Мохаве завданням номер один було будівництво залізниці, паралельної шосе I-15, і привезених із заходу укладених розміщували в Виправному установі НКР — колишньої жіночої в'язниці. У зв'язку з загрозою з боку Легіону Цезаря більша частина бійців НКР з Виправної установи була перекинута на охорону пограниччя у річки Колорадо і дамби Гувера, а в установі залишилася незначна охорона. На будівництві залізниці до того ж використовувалася велика кількість динаміту — вибухівку використовували для руйнування скель і розчищення траси від застряглих довоєнних вагонів, так що ув'язнені змогли пронести деяку кількість в свої камери.

Незадовго до початку Fallout: New Vegas група ув'язнених, очолювана Семюелем Куком, підняла бунт, використавши заховану вибухівку, щоб пробити стіни в тюрмі; перебивши охоронців, вони захопили зброю і спорядження, а також велика кількість динаміту, заодно поповнивши його запаси за рахунок нальоту на Слоун. Тільки невелика частина ув'язнених знала про підготовлюваний бунті, але практично всі звільнені в'язні поповнили ряди Підривників.

Групи Редагувати

Після бунту бандити розділилися на групи і розійшлися по Мохаве.

Примітки Редагувати

  • За вбивство Підривників дається позитивна карма.
  • Можливо, назва банди є відсиланням до «Power Rangers».
  • Загальна чисельність підривників несподівано перевищує загальну кількість ліжкомісць у в'язниці мало не в два рази.

Van Buren Редагувати

Банда «Підривників Залізниці 215» повинна була з'явитися в Van Buren. На відміну від пізнішої версії з Fallout: New Vegas, Підривники в Van Buren були не ув'язненими, а найманими робітниками, які збунтувалися після того, як НКР відмовилася заплатити їм за роботу.

Поява Редагувати

Підривники з'являються у Fallout: New Vegas, a також повинні були з'явитися у Van Buren.