FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Підвал Феллон (англ. Fallon's Basement) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Магазин одягу Даймонд-сіті, яким володіє Беккі Феллон. Знаходиться міжСуперсалоном Кеті і Джона» та «Мухобоями» Мо Кроніна. Являє собою напівпідвальне приміщення з одним входом, кількома манекенами та безліччю різноманітних шаф і комодів. В кутку за прилавком з касовим апаратом розташоване спальне місце господині. По сходах уздовж однієї зі стін будівлі можна піднятися наверх, на маленький своєрідний горище, де лежить голодиск «Приєднуйтесь до „Підземці“».

На відміну від інших магазинів, торгівля в «Підвалі Феллон» ведеться виключно всередині. Можливо, це обумовлено прагненням Беккі максимально убезпечити бізнес, так як охорона Даймонд-сіті відмовилася співпрацювати з нею з-за скандалу, викликаного небажанням служби безпеки розслідувати зникнення її чоловіка.

У своєму магазині Беккі торгує довоєнної цивільної одягом, спецкостюмами і елементами броні (серед яких є унікальні екземпляри), а також шпильками.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поява Редагувати

Підвал Феллон з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Оригінальна назва локації «Fallon's Basement», явна відсилання до однієї з найстаріших торгових марок Бостона — «Filene's Basement».

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Даймонд-сіті