FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.
Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Південний Бостон (англ. South Boston) — локація Fallout 4, район міста Бостона.

Опис Редагувати

До війни Південний Бостон обслуговувався станцією метрополітену «Ендрю», законність і порядок підтримувалися поліцейським управління південного Бостона. Район був промисловим, про що свідчать кілька фабрик і заводів. Крім того, район був місцем злочинної діяльності відомого кримінального боса Едді Уінтер[1]. Одне з найбільш примітних старих будівель в цьому районі — Замок, раніше відомий як Форт-Індепенденс, який був одним з перших фортів в Америці побудований до Війни за незалежність[2].

Виступає як найбільш небезпечного біля Бостон-Коммон, Південний Босстон відокремлений від іншої частини міста автострадою з заходу і Бостонським затокою (з півночі і сходу). Відсутність помітних гігантських хмарочосів передбачає утруднене орієнтування в районі, тому варто бути завжди напоготові.[3].

Після падіння на Бостон бомб Мінітмени Співдружності почали використовувати Замок в якості штаб — квартири, до того як були витіснені болотниками в 2240 ріку. Гангстери також не обійшли її своєю увагою, Маровски найбільший наркоторговець Бостона містить тут свою таємну химлаболаторию на даху заводу «Чотирилисник». Район також є притулком в основному для рейдерів, супермутантів і Болотников.

Локації Редагувати

Район Південного Бостона складається з кількох споруд, в тому числі і повоєнних:

Поява Редагувати

Південний Бостон з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Південний Бостон — реально існуючий район міста Бостон в штаті Массачусетс, США.

Примітки Редагувати