FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOSGametitle-FOBOSGametitle-VBGametitle-FB

Пустище або Пустки (англ. Wasteland) — загальна назва для більшої частини повоєнних територій США і, ймовірно, всієї планети Земля в іграх серії Fallout. За великим рахунком, Пустка — це весь світ за межами Сховищ.

Історія Редагувати

23 жовтня 2077 року протягом двох годин найбільші світові держави підірвали на території один одного більшу частину своїх ядерних арсеналів — ця коротке, жорстоке і безглузде бомбардування, що ввійшло в історію під назвою Великої війни, радикально змінила поверхню планети. Мільйони людей загинули в ядерних вибухах; мільярди померли в кілька наступних років. Міста, дороги, мости та інші штучні споруди були зруйновані або сильно пошкоджені. Майже вся рослинна і тваринна життя на планеті була знищена, а те, що залишилося — мутували під дією радіації, пристосувавшись до нових умов.

Опис Редагувати

Ландшафт Пустки являє собою, як правило, порізаний ярами і скелями піщану або кам'янисту пустелю з рідкими рослинами, в основному засохлими. Залишилися деякі джерела води радіоактивні; спроба напитися з пересихаючої річки чи ставка може стати останньою в житті. Подорожньому, який наважився вийти в Пустки, і вдень, і вночі загрожують агресивні істоти-мутантищурів і бродячих собак до страхітливих пазурів смерті — і нітрохи не менш агресивні люди і нелюди — рейдери, канібали, найманці, гулі і супермутанти.

Руїни міста Вашингтона і навколишні землі носять назву Столичне Пустище. А околиці колишнього Лас-Вегаса називаються Мохавскою Пусткою. Штат під назвою Співдружність Массачусетсу стали називати просто Співдружністьм після Великої війни 2077 року.

Галерея Редагувати