Fandom

Архіви Fallout

Пульт управління ШПУ Ештон

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV LR.png

Пульт управління ШПУ Ештон (англ. Ashton silo control station) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Пульт керування складається з наземної та підземної частини бункера управління. Наземна частина являє собою руїни бетонного бункера з добре збереженим пультом управління відкриттям кришки шахти і пуску МБР. Справа знаходиться ящик з інструментами, металевий стелаж зі скринею, металевий ящик з випадковими дрібними речами. Якщо стояти обличчям до пульта управління, то попереду внизу добре видно пускова шахта МБР, закрита кришкою. Потрапити туди не можна. Відкриття кришки шахти і пуск МБР треба провести обов'язково, інакше неможливо відкрити двері ліфта, провідного в підземну частину бункера управління і шахту (ЕД-Е може розблокувати пульт управління). Тільки через неї можливе просування далі по сюжету. Ліфт опускається в командний відсік, розташований на 1-му рівні. З нього ведуть три виходи:

  • Двері прямо виходить у коридор 1-го рівня. У ньому розташовано кілька житлових та службових приміщень і медотсек з автодоком та охоронним роботом. У цьому ж відсіку знаходиться термінал армійського магазину. Слідуючи далі по коридору, Кур'єр потрапляє на 1-й рівень пускової шахти.
  • Двері в правому дальньому кутку веде прямо на 1-й рівень пускової шахти.
  • Зліва хід вниз по сходах на 2-й рівень: «LAUNCH DECK». Звідси через невеликий коридор можна пройти на 2-ий рівень пускової шахти, тут є невелика комора з різним майном.

Сама шахта частково зруйнована в результаті виходу ракети, внизу спостерігаються невеликі осередки пожеж. Необхідно спуститися з 1-го рівня шахти на 2-й, далі на 3-й. Тут є 2 туннельника. Далі знаходиться двері, що веде на дах Санстоун-тауер.

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Після пуску МБР її бортовій апаратурі відбуваються якісь неполадки, в результаті чого вона самоліквідується в повітрі при прольоті над локацією «Кур'єрська Миля».
  • Двері, що ведуть у житлові та службові приміщення підземного комплексу, відкриваються з відповідних терміналів при наявності навику «Наука» не нижче 50.
  • Після запуску ракети і відкриття дверей шахти, доведеться спускатися вниз на ліфті. В процесі спуску кожні кілька секунд будуть нападати туннельники, бій з якими в замкнутому просторі ліфта може відмовитися занадто складним для непідготовлених гравців. Туннельники зістрибують у відкриті зверху кабіни вантажного ліфта зі стін і стелі ліфтової шахти. Рекомендується встати особою по напряму руху ліфта до його задньої стіни і постійно активувати режим V. A. T. S., щоб встигати відстрілювати ворогів до того, як вони наблизяться до Кур'єру.

Поява Редагувати

Пульт управління ШПУ Ештон з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі