FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші лікарні.

« До Великої війни ця лікарня була побудована для утримання психічно хворих і божевільних жителів Співдружності. Старі записи стверджують, що додаткові підземні палати були створені для розміщення особливо важких гостей. »

— Опис в Survival Guide стор. 277

Психіатрична лікарня «Парсонс» (англ. Parsons State Insane Asylum) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Основні противники — найманці з автоматичними дробовиками або напівавтоматичними карабінами .45 калібру. Лікарня закрита на ключ. Потрапити в лікарню можна в ході виконання квесту Таємниця будинку Кеботів. Противниками всередині будівлі рейдери, мета яких — дізнатися спосіб приготування Таємничої сироватки. Також локація може з'явиться в Піп — Бій, якщо один з поселенців Теплиці Гринтопа скаже, що біля даної лікарні небезпечна місцевість, і навіть рейдери бояться до неї підходити. Після цього, карта в Піп — Бій оновиться, і з'явиться завдання — розвідати місцевість, що є прологом до квесту Термінова доставка.

По прибуттю до лікарні, Вижив зупинять найманці і попросять піти, так як це «приватна власність». Якщо не звертати на них уваги, через деякий час вони стануть ворожими і спробують вбити героя. Після закінчення перестрілки стає доступно початок квесту «Таємниця дому Кеботов».

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Термінова доставка

Icon disambig
Основна стаття: Таємниця будинку Кеботів

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Найманці, які охороняють лікарні є «Стрілками», з відповідним інвентарем, але не є явними членами фракції.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Абрамелиновое поле, яке утримує Лоренцо в камері є відсиланням до магічної Книзі святий магії Абрамелина описує магічні процедури і заклинання.

Поява Редагувати

Психіатрична лікарня «Парсонс» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати