Fandom

Архіви Fallout

Прохід до краху в каньйоні

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV LR.png

Прохід до краху в каньйоні (англ. Pass to canyon wreckage) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це відрізок шляху, починаючи локацією «Крах у Каньйоні» і закінчуючи локацією «Вхід у бункер шахти Гоупвіля», являє собою досить вузький прохід (в самому широкому місці сягає 3-х метрів), завалений уламками машин, металевих конструкцій та різних дерев'яних будівель. Метрів через 30 зліва лежить великий відрізок труби діаметром близько 1 метр. Піднявшись по трубі вгору, потрапляємо на невеликий майданчик. Там лежить чийсь кістяк. Якщо рухатися по стежці по правій стороні, то в кінці впираємося в металеві двері. Праворуч від неї велика табличка з написом «Hopeville Ballistic Defenese Station».

Мешканці Редагувати

В живих немає нікого.

Цінні знахідки Редагувати

  • Спортивна сумка на карнизі праворуч, відразу при вході на локацію.
  • Спортивна сумка майном на майданчику біля скелета.
  • Ящик караванника біля лежачого на боці маленького синього триколісного ковзанки.
  • Пляшка Віскі, ящик з інструментами і два Гвинти на двох великих трубах.
  • Спортивна сумка на падінням залізної щоглі. По дошці наліво, а потім перебратися на щоглу.
  • Порожні пляшки та жерстяні банки по дорозі.

Примітки Редагувати

Якщо пройти фінальну частину доповнення на стороні Улісса, то згодом його можна побачити сидить на обриві в метрах 10 від входу в бункер шахти Гоупвіля.

Поява Редагувати

Прохід до краху в каньйоні з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Випадкова вікі