FANDOM

Gametitle-FO3

Просто заради смаку (англ. Just for the Taste of It) — невідзначений квест Fallout 3.

Старт квесту Редагувати

На останньому поверсі офісних приміщень заводу «Ядер-колу» Самотній Подорожній може виявити мертвого персонажа по імені Фланговий Мерсьє. Квест активується після прочитання записки «Пошуки формули», знайденого при обшуку тіла.

Пошуки формули Редагувати

Формула «чистої ядер-коли» знаходиться в стінній сейфі на першому поверсі заводу «Ядер-кола», в першій кімнаті ліворуч від входу. Для відкриття сейфа потрібно отримати ключ у бригадира Мило.

«Монстри овертайму» Редагувати

Отриману формулу «чистої ядер-коли» треба віднести на завод «Ред Рейсер», де відбудеться зустріч з Воротарем Леду, лідером банди «Монстри овертайму», в яку входив і Фланговий Мерсьє. Банда буде знаходитися навпроти входу на завод. Воротаря Леду можна запитати про його маску, сказати що один з його команди, Фланговий Мерсьє, мертвий, і запропонувати обговорити ціну за формулу. Сам він запропонує 250 кришок за рецепт. За допомогою навичкау «Красномовство» можна виторгувати 400 кришок.

Після вчинення правочину члени банди побіжать в будівлю заводу «Ядер-кола».

Після продажу формули можна вбити воротаря і двох його супутників, забравши з них все, включаючи формулу і унікальну хокейну маску Леду. Карма за це не знімається.

Примітки Редагувати

Можна отримати дві копії «формули чистої ядер-коли» Для цього перед розмовою з Леду, Подорожній повинен прибрати з інвентарю формулу і пройти діалог як описано вище. Після вбивства Леду можна знайти у нього ще одну копію формули (якщо попадання в локацію здійснюється швидким переміщенням, під час завантаження локації потрібно натиснути кнопку Піп-бою, щоб він відкрився до діалогу з Леду, і викинути копію формули).

Також, якщо Воротар Леду не зависає після виконання квесту, можна зберегти йому життя допомогою реверсивної крадіжки, підсунувши в його інвентар головний убір з СУ не менше 5.

Використовуючи ці два трюку, можна зберегти життя Воротареві Леду, отримати його маску і залишити собі формулу ядер-коли.

За лаштунками Редагувати

Цінність формули ядер-коли може бути відсиланням до формулою справжньою Кока-Коли. Ця формула є одним з найбільших секретів фірми і знаходиться в головному сховищі банку SunTrust Bank в Атланті.

Баги Редагувати

  • Квест повинен бути виконаний до того, як буде закінчено квест «Гонитва за ядер-колою», інакше його виконання буде неможливим.
  • Після виконання квесту, Воротар Леду може залишитися на місці, а не побігти з іншими членами банди в будівлю заводу «Ядер-кола», не реагуючи на реверсивну крадіжку.