FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Прогулянка з духами (англ. Walking with Spirits) — другий з квестів основної сюжетної лінії Point Lookout, доповнення до Fallout 3.

Стадії Редагувати

  1. Поговорити з Десмондом про його пропозицію.
  2. Дізнатися, що задумали дикуни, зайняли собор.
  3. Добути насіння велетенської панги.
  4. Повернутися в собор.

Проходження Редагувати

Після надання допомоги в захисті маєтку «Келверта» від дикунів, Десмонд просить Самотнього Подорожнього проникнути на базу дикунів на півночі, щоб дізнатися мотиви їх нападу. Хоча ворота собору замкнені і, здавалося б, можна йти, охоронець бачить Самотнього Подорожнього здалеку і говорить з ним через інтерком. Він каже, що дикуни не можуть просто так взяти будь-команду» і посилає Подорожнього пройти обряд посвячення. Подорожньому велено йти на захід, до входу на Святе болото і взяти участь в ритуалі осіменіння. Після ритуалу Подорожньому потрібно буде піти з болота.

На зворотному шляху його будуть переслідувати галюцинації: Однією з них буде скелет матері Самотнього Подорожнього на операційному столі в оточенні повітряних куль. Далі, є кілька мертвих тіл різних людей зі Столичної Пустки, які розпадаються при взаємодії, в їх числі Лукас Сіммс, Мойра Браун, Амата, Лайонс, і мертвий поселенець. Майже біля виходу з болота буде видно Монумент Вашингтона і бомба у Мегатонне (при наближенні Подорожнього вона вибухне). Після вибуху бомби Подорожній опиниться біля виходу на болота Пойнт-Лукаута.

Коли Самотній Подорожній повернеться в собор після виходу з боліт, він знайде там дикуна по імені Надін.Вона розповість, куди вирушив їх керівник і дасть ключ, яким можна буде Відкрити собі шлях до вождя дикунів, що відправився на дуже важливе завдання.

Цікаві факти Редагувати

  • У ході квесту Самотній Подорожній після ритуального вилучення шматочки мозку отримує шрам, який позбавляє його можливості носити головні убори і при цьому у нього зникають волосся.
  • Хоча тіла Мойри Браун, Старійшини Лайонса та інших галюцинацій не можна обшукати, їх можна переміщати (Z) і вони не зникнуть, а якщо придивитися, то вони моргають! Також їх трупи можна з'їсти.
  • Наприкінці Святого болота, під час галюцинацій, варто Містер Берк (названий Містером Брек). Якщо прислухатися до його голосу, то можна зрозуміти що це Тобар, чекає повернення Подорожнього. Також, можна сказати, що цей голос сильно відрізняється від голосу містера Берка з Мегатонни, це можна зрозуміти як в російській (озвучено Борисом Репетуром), так і в англійській версії гри.
  • Першої тілесної галюцинацією Подорожнього буде велика червона медична пила, разрезающая землю.
  • Під час майже всього шляху Подорожньому на дорогу з неба буду сипатися незвичайного розміру квантові ядер-коли.При наближенні до них вони вибухають, видаючи смішне мимріння немовляти.
  • Так само з'явиться голка з нитками.Голка буде встромлятися в землю а нитки продовжувати рух по землі.
  • На зворотному шляху, під час галюцинацій, стоять пупси Волт-Бій з демотивирующими написами на постаментах. Моделі цих пупсів відрізняються від оригіналів тільки тим, що їхні голови не анімовані і тим, що вони більше оригіналів. Їх взяття ніяк не впливає на навички і не відображається в інвентарі. При цьому виводиться повідомлення:

« Ви знайшли пупса

Ви знайшли колекційного пупса «Шмолт-Тек»!

»

і відповідне опис:

Пупс «Сила»: «Як кулаками ні маші, вони тебе звідси не витягнуть».

Пупс «Сприйняття»: «Тут щось не так, зовсім не так».

Пупс «Витривалість»: «Так тримати! Ти вже майже на місці... куди тобі сунутися зовсім не коштувало».

Пупс «Харизма»: «Фі. Якби моя дитина була на тебе схожий, я б його теж кинула».

Пупс «Інтелект»: «Тю-тю-тю... Ну ось, знову сіли в калюжу. А кажуть, дурніші вже нікуди.»[1]

Пупс «Спритність»: «Забавно, варто тобі підібратися до чого-небудь ближче, як видобуток вислизає прямо з-під носа».

Пупс «Удача»: «Мама померла, сирітку кинули в радіоактивних пустках, і єдині друзі — таргани та скорпіони. Схоже, фортуна тебе оминула.»[1]

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Точка в лапках. Так в грі.