FANDOM

Gametitle-FNV

Провісник (англ. The Forecaster) — персонажFallout: New Vegas, хлопчик, який продає «думки» 188-му торговому посту.

Образ Провісника Редагувати

Провісник — дивний маленький хлопчик. За його твердженням, в його голові можуть виникати різні думки, якщо він не носить на голові незвичайний головний убір, який називає «Ліками від головного болю», кажучи, що відчуває сильну біль, коли знімає його. Також він каже, що може бачити маму і тата, коли знімає «ліки», хоча самих мами і тата «ні», що б це не значило.

Хлопчик живе під мостом на 188-му торговому посаді, де він «продає думки»: будь-яка людина може за 100 кришок попросити Провісника розповісти про себе, про «тут» чи «скрізь». «Думки» досить точні, деякі з них такі, що Провісник чи міг би вигадати їх за допомогою інтуїції і спостережливості, так що, швидше за все, він не шарлатан.

Він зібрав купу різних довоєнних предметів: книги, долари США, прапор США, дитячу коляску, плюшевого ведмедика, баскетбольний м'яч, глобус, роликові ковзани та інші речі. Все це він називає «думками інших людей», вони потрібні йому, щоб «набивати ними голову».

Провісник у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Думка дня

Кур'єр може зустріти Провісника на 188-му торговому посту під мостом і "купити" у нього «думки» про себе, про «тут» та «скрізь».

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Його головний убір неможливо купити або вкрасти.
  • Після покупки трьох пророкувань повторити покупку не можна.

Поява Редагувати

Провісник з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Головний убір Провісника дуже схожий на психонейтрализатор Fallout, який носили деякі бранці Творця у Соборе, а Виходець з Cховища міг використовувати його для захисту від псионического впливу Творця.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі