FANDOM

Gametitle-FO4

Провулок шибеника (англ. Hangman ' s Alley) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

У буквальному сенсі провулок, спочатку зайнятий невеликою групою рейдерів. Убивши їх, Вцілілий зможе заснувати тут поселення. Саме привабливе розташування — поблизу знаходиться Даймонд-сіті.

Спочатку область абияк забудована: західний і східний входи укріплені парканами, а на самій території стоять три хатини і сторожовий пост біля східного входу. У провулку достатньо землі, придатної для вирощування їжі і встановлення водяних колонок. Також на території є пункт приготування їжі і верстак для створення зброї.

Як і у випадку з будь-яким іншим поселенням, для залучення поселенців слід встановити вербувальний радіомаяк.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Трупи, розвішані рейдерами біля входу, неможливо видалити, за винятком консольної команди.
  • Якщо поставити драбину до навісу, під якому стоїть майстерня, забравшись на нього, можна буде вибратися на дахи будинків по присутньої там пожежній драбині.

Поява Редагувати

Провулок шибеника з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

  • На Провулок шибеника, при наявності в ньому поселення, часто будуть нападати сінти. Якщо у Вижив відобразиться повідомлення про напад на провулок, то по прибуттю в локацію можна побачити мертвого поселенця, в речах якого буде деталь сінта, при цьому життя в поселенні буде йти своїм ходом, квест про допомогу поселення також буде відзначено в різних завданнях і в будь-якому випадку буде провалений, якщо Вижив покине локацію.
  • На території локації є баг в навмеше , який не дає поселенцям пройти в східну частину поселення.
  • Є можливість встановлювати генератори й електроприлади зовні окресленої зони, однак буде неможливо зв'язати їх проведенням.

Галерея Редагувати