FANDOM

Gametitle-FO3

Проблеми на домашньому фронті (англ. Trouble on the Homefront) — побічний квест Fallout 3.

Історія Редагувати

Після загибелі батька у ході захоплення проекту «Чистота», проходячи недалеко від Сховища 101, Самотній Подорожній отримає аварійний сигнал, в якому Амата просить його повернутися в Сховище 101, щоб допомогти напоумити свого батька, Доглядача, і повідомляє пароль до входу в Сховище 101.

Якщо при втечу з Сховища Самотній Подорожній вбив батька Аматы, то його посаду займе Ален Мак, при цьому повідомлення буде іншим: Амата розповість, що новий Доглядач збожеволів.

Повернення і розвідка обстановки Редагувати

Відкривши за допомогою отриманого пароля[1] двері Сховища вдруге і зайшовши всередину, Самотній Подорожній буде зустрінутий на вході офіцером Гомесом (якщо він був убитий у квесті «Втеча!», то Подорожнього зустріне офіцер Армстронг). Офіцер буде в подиві від того, як Подорожній зміг відкрити двері Сховища. Після пояснення офіцерові моменту з закликом про допомогу по радіо від Аматы, той сильно здивується, але надасть деяку допомогу Самотньому Подорожньому. Він може розповісти про деякі деталі життя в Сховище 101 після виходу Самотнього Подорожнього на поверхню.

Після втечі Подорожнього та батька жителі Сховища 101 розділилися на дві групи.

Прихильники Аматы в особі Тунельних змій, Енді, майже всіх молодих мешканців сховища і деяких дорослих ідеалістів, таких як містер Бротч, ховаються в лікарні і навколишніх приміщеннях. Молоде покоління, дізнавшись про те, що їм брехали про ізоляцію Сховища і небезпека ззовні, вважають, що тепер Сховище 101 потрібно відкрити для налагодження контактів із зовнішнім світом. Основна частина цих людей хоче почати торгівлю з навколишніми поселеннями і лише деякі, на зразок Буча, просто хочуть перебратися у відкритий світ. Інші дотримуються думки, що Сховище необхідно відкрити, щоб його населення вижило і зберігала свою діяльність.

Інша група на чолі з Альфонсом Альмодоваром, на стороні якого весь охоронний складу Сховища і більшість дорослих мешканців Сховища, вважає, що Сховище має бути завжди закрита на виконання місії, яка була на нього покладена.

Офіцер стверджує, що багато жителів досі з сильним негативом відносяться до батькові Самотнього Подорожнього і до нього самого, і що він не може гарантувати повну безпеку. Офіцер може запропонувати Подорожньому піти з Сховища назовсім і сказати, що він сюди не заходив. У разі відходу квест автоматично завершиться при покиданні локації. Якщо ж Самотній Подорожній хоче розібратися в ситуації, він може попросити супроводити його до Аматы або до Доглядача, офіцер виконає його прохання. Проходячи по залах і приміщеннях, Самотній Подорожній побачить заблоковані і перекриті входи в окремі секції Сховища, нагромадження барикади з меблів і предметів побуту, що додатково створює видимий безлад, що стався з моменту його відходу з Сховища. Охоронці і деякі жителі, яких зустрічає Самотній Подорожній[2], проявляють презирливе ставлення до нього, проте не ризикують нападати на нього. Єдиним винятком буде офіцер Уілкінс, який відкриє вогонь при першій можливості, якщо його зустріти на реакторному рівні або в Атріумі при підході до кабінету Доглядача.

Якщо попросити про офіцера супроводі, то при вході в головний зал той побачить офіцера Тейлора, який стріляє у Фредді Гомеса, загрожує Тейлору, але потім тікає на верхній поверх. Офіцер дорікне його у стрільбі і попросить припинити її, Тейлор підкориться. При проханні Подорожнього відвести його до Амате офіцер призведе Подорожнього на верхній рівень, після чого розгорнеться в зворотному напрямку. Він скаже, що Амата знаходиться разом з повстанцями нагорі, але до них не може, оскільки ті можуть відкрити вогонь.

Повстанці Редагувати

Піднявшись вище по сходах, до медичної кімнаті, Самотній Подорожній побачить вже знайомі місця — кафе, де він святкував своє 10-річчя, а також свою кімнату. Нагорі зустріне Буч, який сторожить прохід[3]. Він коротко розповість про події, що відбулися в Сховище. За розповіддю Буча можна дізнатися про його бажання піти на Пустку і там жити, а також він згадає, що поломка водяного чіпа призведе до загальної евакуації Сховища. У самій же медичної кімнаті можна зустріти інших повстанців, в тому числі і Амату. Вона каже, що Доглядач збожеволів, і просить зупинити його (якщо її батько вижив, то просить зберегти йому життя; якщо ж доглядачем виявляється Аллен Мак, то Амата згадає, що він став божевільним, захопивши владу).

Доглядач Редагувати

Прийшовши на основний рівень, Самотній Подорожній ще до зустрічі з Доглядачем помітить його, що дивиться через вікно в своєму кабінеті. Супроводжуючого офіцера можна попросити відразу відвести до Доглядача, однак у цьому випадку зустрінеться офіцер Уілкінс, який підніме по тривозі всіх знаходяться поруч охоронців і Доглядача в тому числі. Якщо при втечі Подорожній не вбивав Доглядача Альфонса Альмодовара, то він буде чекати Подорожнього в своєму кабінеті і рушить йому назустріч. В іншому випадку, на його місці буде Аллен Мак. Якщо начальник охорони Хэннон вижив в ході квесту «Втечу!», то він також буде перебувати в кабінеті Доглядача.

Альфонс Альмодовар Редагувати

Знову зустрівшись з Альфонсом, Самотній Подорожній може після деякого розгляду переконати його в тому, що його методи як Доглядача неефективні, або ж вирішити проблему з ним насильницьким способом.

Мирний шлях через зміну доглядача Редагувати

Щоб довести неефективність управління Альфонса Альмодовара, можна впливати на нього одним з двох способів:

  • У разі ретельних розборів по виявленню мети Сховища 101 по збереженню його резидентів, Альфонс стане стверджувати, що Сховище має перебувати в ізоляції, і що його мешканці не повинні виходити на поверхню. При виборі певних реплік про те, що повстанці повинні взаємодіяти з навколишнім світом, і що в Сховище занадто мало людей для народження нового покоління людей Доглядача можна переконати про те, що двері Сховища все ж варто відкрити. Спроба переконати Доглядача дається лише одна і має складний рівень перевірки. У разі переконання Подорожнього Доглядач зрозуміє, що його подальші методи управління не є ефективними при дотриманні місії Сховища 101. Він попрямує до Амате і після пояснювальних промов складе з себе повноваження Доглядача і передасть їх їй.
  • Дізнавшись про те, що начальник охорони Хэннон[3] або хтось із служби безпеки вирішує покінчити з повстанцями і повернути в Сховище порядок, планують вночі таємне напад. Деякі з охоронців вирішують не говорити Доглядачеві і мягкосердечным товаришам по службі (таким як Фредді Гомес, наприклад) і мають намір пожертвувати одним-двома дітьми, щоб «врятувати» Сховище. Власне, щоб це дізнатися, необхідно прочитати замітку на термінале служби безпеки і доповісти про це Доглядачеві Альфонсу.

Потрібний термінал знаходиться в атріумі, поруч з кабінетом Доглядача. пароль від терміналу знаходиться у офіцера Уїлкінса, який після того, як застане Самотнього Подорожнього в Сховище, висловиться на його адресу і відкриє вогонь. Уїлкінса можна буде зустріти у двох місцях: це або реакторний рівень Сховища 101, де Самотній Подорожній після свого дня народження стріляв по мішенях з свого пневматичної рушниці, або верхній рівень атріуму в безпосередній близькості від кабінету Доглядача і деяких охоронців, які поряд з Уїлкинсом також стануть ворожі.

При активації терміналу в кабінеті охорони, крім прочитання запису про наліт на повстанців, можна також за допомогою команди на терміналі, випустити одного із заарештованих — містера Бротча, який також згадає про те, що охоронці готують напад і щось уважно читали на терміналі. Після звільнення Бротч попрямує до повстанців.

Якщо доповісти інформацію про запланований наліт охорони Альфонсу, той розповість, що забороняв охоронцям проводити даний вид діяльності, і що тепер під загрозою виявляється його власна дочка. Зрозумівши, що його способи управління Притулком неефективні, він негайно вирушить до Амате, складе з себе повноваження і оголосить Амату новим доглядачем.

Мирний шлях через придушення повстанців Редагувати

Стурбований Доглядач побоюється за діяльність повстанців і за бажанням Подорожнього може попросити переконати їх у своїх намірах.

У кабінеті Доглядача є термінал з деякою корисною інформацією про те, що Сховище 101 отримало деякий час тому радиовызов Анклава на державній частоті «Волт-Тек». Анклавом були запропоновані невідомі умови на доступ до Сховища 101 та його даними з подальшою амністією і прихильністю від Джона Генрі Едему. Під пропозицією уточнення паролів Волт-Тек, які не відповідають їх записам, вони вимагають дати координати Сховища, щоб прибути на місце і звіритися з записами. Після коротких переговорів з Анклавом Альфонс Альмодовар відмовляє в їх прохання, не довірившись їм і не зважившись піддати ризику виходу на поверхню, тим самим продовживши виконання місії Сховища 101. Відповідна замітка про переговори відзначиться в інвентарі у Самотнього Подорожнього в Піп-бій.

  • На основі інформації, що Анклав виходив на зв'язок з Притулком 101, з урахуванням того, що в районі Сховища 101 після квесту «Жива вода» будуть розміщені 3 табори Анклаву з солдатами, можна лише переконати Амату про те, що Сховище схильне до небезпеки з-за його активного пошуку. Після приведення доводів про те, що їм загрожує небезпека на Пустки, про яку вони й не здогадувалися, Амата послухається Самотнього Подорожнього і скаже, що буде згодна на режим ізоляції.
  • Якщо ж навести доводи про те, що краще залишатися всередині безпечного Сховища і відновлювати діяльність, після перевірки красномовства Амата також зможе погодиться.

В одному з цих двох варіантів Доглядач віддає Самотньому Подорожньому модифікований робочий комбінезон.

Силовий шлях Редагувати

Власне Самотній Подорожній може вбити Доглядача. Альфонс вкрай несхвально відгукується про Самотнього Подорожнього і негативно висловлюється про його батька і Джонасе, які до цього моменту мертві. Висловивши або продемонструвавши своє бажання розправиться з Доглядачем за Джонаса, Самотній Подорожній може вбити Альфонса. Тоді в цьому випадку Амата стане новим доглядачем і буде дуже сердитися на Самотнього Подорожнього за те, що не зміг довоговориться з ним мирним способом. Після вираження ненависті і обурених промов Амата віддасть Самотньому Подорожньому модифікований робочий комбінезон і накаже забратися з Сховища.

Аллен Мак Редагувати

Навченим гірким досвідом попереднього доглядача, Аллен Мак буде прямолінійний і дуже грубий у поводженні з Самотнім Подорожнім. Мирне врегулювання про відкриття Сховища на Аллена не подіє, якщо Подорожній почне відстоювати думку повстанців, той негайно почне атакувати Самотнього Подорожнього.

Якщо ж Самотній Подорожній запропонує йому свою допомогу у вирішенні конфлікту, то Аллен запропонує вбити Амату. У разі виконання Аллен видасть модифікований робочий комбінезон або боєприпаси і харчі (350 5-мм патронів і 13 упаковок готового обіду).

Амата Редагувати

Амата візьме на себе посаду Доглядача в наступних умовах:

  • При вбивстві Аллена Маку
  • При зміщенні з посади отця Альфонса
  • При вбивство її батька

Амата віддасть Подорожньому модифікований робочий комбінезон і попросить віддалиться уз Сховища, пояснюючи тим, що багато мешканців Сховища все ще звинувачують Самотнього Подорожнього в бідах, які відбувалися в Сховище.

Поломка водяного чіпа Редагувати

За словами Буча, механік Стенлі Армстронг під час перебоїв електрики в Сховище став займатися лагодженням водяного чіпа на реакторному рівні. Буч вважає, що поломка такої важливої деталі викличе евакуацію всього Сховища, і що він зможе вийти назовні, як і хотів.

На реакторному рівні можна буде зустріти Стенлі Армстронга, який у денний час буде лагодити генератори і водяний чіп. Поряд з генераторної знаходиться термінал високого рівня складності злому, зламавши який, можна буде викликати перевантаження і поломку водяного чіпа Сховища. Після поломки включиться системна тривога Сховища і деякі їх мешканців Сховища 101 почнуть просуватися до виходу. За поломку чіпа знижується карма.

По дорозі зустрінеться Амата, яка запитає Самотнього Подорожнього, чи не причетний він до цього. У відповідь Подорожній, використовуючи своє Красномовство, може збрехати про те, що Доглядач зійшов з розуму і пошкодив водяній чіп.

Завершальний етап Редагувати

Квест закінчиться у разі:

  • Становлення Аматы як нового Доглядача з подальшим виходом з Сховища 101 (позитивна карма).
  • Виконання завдання Аллена Маку чи Альфонса з подальшим виходом на Столичну Пустку (негативна або відсутність нарахування очок карми).
  • Поломки водяного чіпа і проведення загальної евакуації Сховища 101 (негативна карма).
  • Подальшого зворотного виходу на Столичну Пустку, сказавши офіцерові на вході в Сховище, що Самотній Подорожній не має наміру розбиратися з тим, що сталося.

Провали квесту Редагувати

Квест вважається проваленим:

  • Якщо Самотній Подорожній спровокує агресію серед мешканців Сховища, вб'є більшу частину його жителів, у тому числі потенційних і діючих Доглядачів.
  • У випадку із загибеллю Аматы при діючому Доглядачеві Альфонса.
  • У разі вбивства Аматы як чинного Доглядача.

Примітки Редагувати

  • Якщо викликати поломку водяного чіпа, то на Столичної Пустки можна буде зустріти деяких мешканців Сховища. Офіцер Гомес буде знаходитися біля Тенпенні-Тауер, він буде агресивно налаштований, якщо спробувати з ним заговорити. Також у випадкових зустрічах можна зустріти Амату, Сьюзі Мак і Фредді Гомеса.
  • В разі виконання умов Альфонса Альмодовара Самотній Подорожній може попросити взяти ГЕКК з Сховища, на що Доглядач відповість тим, що такого в Сховище 101 ніколи не містилося.
  • Незалежно від рішення у квесті, Буч (якщо він, звичайно, вижив до кінця завершення квесту) з'явиться в Ривет-Сіті, барі «Біля керма», де його можна завербувати в напарники.
  • Після проходження квесту доступ в Сховище 101 закриється назавжди, так що всі предмети, які залишаться в Сховище після завершення квесту, взяти не вдасться.
  • У медичному кабінеті знаходиться сейф (середня складність злома), замаскований під висить на стіні вислів в рамці. В ньому знаходиться схема — «Ракетка», 300 кришок і запис батька «дім, милий Дім». Якщо до моменту взяття квесту «Проблеми на домашньому фронті» Самотній Подорожній не брав з собою пупс «Медицина», то момент його закінчення буде останнім шансом його взяти.
  • Провидиця Бузок згадує про долю Сховища: «Я відчуваю страждання людини, який повернувся додому і виявив, як все змінилося з його відходу».

Баги Редагувати

  • Після проходження квесту «Жива вода» квест не може запуститися. Виправляється переміщенням всередину минаючи двері Сховища через консольну команду tcl. Слід поговорити з Аматой або Доглядачем, тим самим запустивши квест і пройти його. При виході зі Сховища доведеться вдатися до даної команді щоб завершити квест.
  • Якщо при встановленому додатку Point Lookout відправитися в парк Пойнт-Лукаут після завершення квесту «Жива вода» та не прослухати аварійний сигнал Сховища 101, то по поверненню з парку сигнал стане недоступним. Або ж при активації сигналу (якщо він стане доступний він буде відразу зникати.
  • Після закінчення проходження основного квесту у Пітте при встановленому додатку The Pitt сигнал аварійної частоти Сховища 101 також стане доступний і можна буде знову пройти квест.
  • pcIcon pc Fallout 3: Золоте Видання Іноді сигнал з'являється після проходження основної сюжетної лінії при встановленому додатку Broken Steel. Сигнал з'являється під час штурму радіопередавача.

За лаштунками Редагувати

У тому випадку, якщо Амата займе посаду вбитого Альфонса, то в прощальному діалозі з Самотнім Подорожнім вона вимовить ту ж фразу, яку доглядач Сховища 13 сказав Вихідцю з Сховища Fallout: «Мені дуже шкода. Ти герой... і тобі більше не можна тут жити». У варіанті перекладу офіційного локалізатора ця фраза була спотворена: «Мені дуже шкода. Ти — наш герой... але тобі доведеться піти». В англійській версії Амата повторює цю фразу дослівно.

Примітки Редагувати

  1. Самотній Подорожній не забув ім'я свого кращого друга.
  2. Та які змогли вижити в ході квесту Втечу!
  3. 3,0 3,1 Якщо не був убитий при квесті «Втеча!»