FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити інформацію про локації.
  • Доповнити картку на картку локації.
  • Доповнити відсутніми відомостями щодо планування локації.

Причал «Эгрет-турс» (англ. Egret Tours Marina) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Човновий причал знаходиться південніше пірса берегової охорони. У двоповерховому будинку живе Філліс Дейлі.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

«Розпитав Філліс щодо смерті Семюеля» • Місцева мешканка Філліс спробує вигнати Вижив, стверджуючи, що вона сінт і може заподіяти людям біль не по своїй волі. Переглянувши записи в терміналі або поговоривши з нею (при розвиненій харизмі) можна дізнатися про її померлої дочки і онука, який був випадково убитий нею ж під час нічного чергування на фермі. Її можна переконати залишити Співдружність або приєднатися до минитменам (доповнити варіанти) після чого відкривається доступ до майстерні.

P. S.

Якщо після всього цього захопити локацію рейдерами ядер-світу, то навіть відбивши її пізніше назад користуватися майстерні буде неможливо через бага скриптів. Початковий квест буде вважатися виконаним і буде виводиться напис ви не можете користуватися цією майстерні. Консольна команда SetPapyrusVar OwnedByPlayer 1 відкриє доступ до верстата, але не додасть цю локацію список поселень з усіма витікаючими.

Поява Редагувати

Причал «Эгрет-турс» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати