FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Анжела.

« Краще б тобі мене слухати по-хорошому. Інакше мій добрий приятель Ер-Джей вышвырнет тебе з міста. Або ще краще — заборона в сховище. »

— Принцеса

Принцеса (англ. Princess, наст. ім'я — Анжела) — персонаж Fallout 3, житель Літл-Лемплайта 2277 ріку.

Опис Редагувати

Три роки тому, коли їй було 9 років, Анжела переконала всіх, що вона має бути новим мером Літл-Лемплайта. Коли діти остаточно погодилися, вона в той же час затвердила, що її першим дією як мера буде перейменування цього звання в Принцесу». Це так розлютило юного Мак-Кріді, що він вдарив її по носі і сказав усім, що тепер він буде відповідальним. З тих самих пір вона відома як «Принцеса»[1].

Примітно, що зі слів самого Мак-Кріді з'ясується, що мером вона була 5 хвилин, а в ході розмов з самої Принцесою з'ясується, що вона закохана в самого Мак-Кріді, повалив з її посади.

Вперше Принцесу можна побачити при вході в Літл-Лемплайт через відкрилися ворота. Вона разом із Зіпом, Барахольщиком і Дрібничкою супроводжує до виходу з Лемплайта Липучку. Анжела каже, щоб той швидше йшов з міста, і, після прощання інших з Липучкою, приступає до охорони задніх воріт, які захищають Літл-Лемплайт від вбивчого проходу.

Принцеса була поставлена на ворота разом із Семмі, відбиваючись від супермутантів, які намагалися проникнути в Лемплайт. Незабаром з часом напади припинилися і на задніх воротах настає затишшя. Щоб чимось зайнятися під час частих чергувань на воротах Анжела дуже часто задирає Семмі[2], який пізніше був викрадений работорговцями і відправлений у Парадіз-Фоллз.

Під час служби на посаді і незначного відпочинку Принцеса задирає також і інших жителів Літл-Лемплайта, на що більшість дітей лише крадькома кажуть їй, що не хотіли її діставати. Винятком є Еклер, який загрожує невідомий їй момент помочитися в її порцію їжі, Мак-Кріді, періодично перевіряє її на посаді, і Люсі, яка виражається їй легкої глузуванням, що Мак-Кріді вона подобається боШаблон:Наголосльше[3], що виводить Принцесу з себе набагато сильніше, ніж при інших. Періодично перевіряє обстановку Мак-Кріді ловить часто Принцесу на те, що вона знову відволіклася від охорони і починає її лаяти. Принцеса посилається на те, що на воротах отже давно нічого не відбувається, але Мак-Кріді загрожує перевести її на збір цвілі з Эклером.

Квести Редагувати

«Слідами» • Самотній Подорожній може запитати про Принцесу шляху в Сховище 87, на що вона відповість, що можна пройти через прохід, який вона вартує. Вона обіцяє відкрити ворота, якщо Мак-Кріді дозволить[4].

«Порятунок з Раю» • У випадку порятунку дітей з Парадіз-Фоллз Семмі буде знову приставлений до Принцеси охороняти ворота. Сам же він не зрадіє такому розкладу речей і буде змушений допомагати Принцесі, приносячи їй їжу, і знову терплячи її образи і задирання. Сама ж Принцеса не особливо зрадіє поверненню Семмі, згадавши при окремій фразі Подорожнього про порятунок дітей що вона сама його навчала.

«Задирати задираку»[5] • Стоячи з Принцесою на воротах, Семмі почне сильно цурається її. Після порятунку з полону работоргівців він розповість Самотньому Подорожньому історію про те, як Принцеса стала мером і як Мак-Кріді «перехопив» цей пост. Він сподівається, що Самотній Подорожній зніме з неї пиху за те, що та грубо поводилася з ним. Дізнавшись про це, Самотній Подорожній може це використати, щоб зачепити почуття Принцеси. Це можливо тільки при високому показнику Харизми, коли можна переконати Принцесу в тому, що Мак-Кріді вона байдужа та що Люсі дуже часто проводить з ним час[3]. Висловивши це, Принцеса сильно розсердиться на Подорожнього і перестане з ним розмовляти. В якості нагороди йому нараховується негативна карма.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Цитати Редагувати

  • «Ця зграя ідіотів не заслуговує, щоб я ними керувала! Та вони не дізнаються справжнього лідера, навіть якщо Мер Мак-Кріді їм обойму в дупу випустить!»
  • «Про що, блін, думав Ер-Джей, коли пустив сюди блинскую здоровенну? Так на кого ти працюєш? На рейдерів? Работоргівців? Мутантів? Відповідай, дилда!»
  • «Задні Двері — моя робота, і я дуже добре справляюся! Робиться так: мер каже, що хоче відкрити двері. Тоді я йду і допомагаю, тому що у мене добре виходить. Її тільки вдвох і відкриєш. Але тільки мер може сказати, що можна. Ти поговори з ним, а потім я йому допоможу відкривати двері».
  • «Така нудьга! Більше ніхто не лізе через задні ворота, так що мені не в кого стріляти. Хотілося б постояти на головних воротах, але Ер-Джей спеціально залишив мене тут. Попереду у мене хоч були б шанси підстрелити якогось чужинця. Наприклад тебе, дилда».
  • «Хмпф. Ти чого так світишся від щастя?»
  • «Фі, ти думаєш, Семмі та інші самі б не повернулися? Я його як слід вчила».
  • «Гей, вискочка! Гей, дивись на мене, коли я з тобою говорю». (Семі)
  • «Якщо ти не дістанеш мені нову гармату, коли в наступний раз виберешся наверх, я тебе так поколочу, що ти на голову нижче станеш». (Семі)
  • «У тебе скоро з'явиться кличка? Спробуй підібрати таку, щоб люди нарешті зрозуміли, що ти не дівчинка». (Семі)
  • «Та ну? Ну, це було давним-давно! Тепер Ер-Джей — мій найкращий друг! Коли-небудь ми станемо справжньою парочкою, і тоді він вижене тебе під зад!»
  • «Це неправда! Ти брешеш! Заткни свій тупий рот, ти брешеш! Я знаю, Ер-Джей мене любить! Насправді! Правда! Просто залиш мене в спокої, тупа дилда! Я тебе ненавиджу!»

Поява Редагувати

Принцеса з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  2. Каже про це сам Семмі, коли Самотній Подорожній врятує дітей з Парадіз-Фоллз.
  3. 3,0 3,1 Близькість Мак-Кріді і Люсі дійсно підтверджується через його травму: Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 82; при цьому іноді при зустрічі з Люсі Мак-Кріді буде називати її «своєю улюбленою дівчинкою».
  4. За її словами двері відкрити можна тільки удвох, хоча якщо попросити самого мера Мак-Кріді відкрити двері в Вбивчий прохід, то він зробить це сам.
  5. Bully the Bully, невідзначений квест згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 60.