FANDOM

Gametitle-FO4.png

«Придвен» (англ. The Prydwen) — локація Fallout 4, дирижабль Братства Сталі.

Опис Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Гігантський водневий дирижабль, що нагадує повітряні кораблі з Fallout Tactics. Побудований Столичним Братством Стали після остаточної перемоги над Анклавом в Fallout 3. Його основне призначення — пересувна база Братства, що включає в себе бійців Братства, наукову лабораторію і навіть кілька винтокрылов (ймовірно, тут же проводиться їх дозаправлення та ремонт). Крім різноманітних корисних функцій, необхідних Братству для здійснення військових операцій поза поствоєнного Вашингтона і Пенсільванії, він також є чудовим засобом залякування потенційного противника — великі розміри, яскраве підсвічування вночі і гучномовець злякають або змусять задуматися навіть добре озброєних ворогів Братства.

Вперше з'являється після проходження сюжетного квесту «Возз'єднання». З нього звучить звернення до місцевих жителів: «Населення Співдружності. Не втручайтеся. Ми прийшли з миром. Ми — Братерство Стали».

Дирижабль причалює до покинутої диспетчерській вишці Бостонського аеропорту і стає головним командним центром Столичного Братства Стали в Співдружності. У самому аеропорту оперативно знищуються супермутанти, що влаштувалися тут раніше.

Якщо Виживший надалі вирішує підтримати Братство, «Придвен» зберігає свої функції і залишається в Співдружності навіть після перемоги над Інститутом.

Якщо Виживший вирішує підтримати Минитменов і зіпсував відносини з Братством, Минитмены збивають летючий штаб Мексона з артилерії Замку, відбудованою заново з допомогою протагоніста. Однак відразу після падіння доведеться обороняти Замок від досить великого числа винтокрылов.

Якщо Виживший приєднується до «Підземці», організація приймає рішення знищити «Придвен» у відповідь на спробу захоплення штаб-квартири «Підземки» Братством Сталі. З майданчика Кембриджського поліцейської дільниці можна викрасти винтокрыл, з гріхом навпіл Диякон і Технік Тому доставляють героя на борт (прикинувшись членами Братства в радиопереговорах). Престон Гарві навіть може пожартувати після руйнування корабля, що пілотування Томом гвинтокрила було більше схоже на контрольоване падіння. У випадку, якщо гравець закінчив основний сюжет за Минитменов і залишив Братство в живих, ПАМ запропонує почати війну з Братством.

Потрапивши з допомогою «Підземки» на дирижабль, герой може вибрати вбити всіх на борту і привласнити собі все, що сподобалося майно корабля перед вибухом або відразу таємно встановити кілька бомб в певних точках корабля, потім втікши перед вибухом на винтокрыле.

Якщо ж Виживший вирішить підтримати вчених Інституту, ті вирішують позбутися свого головного противника в Співдружності. Герою дістається роль захисника сінта, який зламує Ліберті Прайма. Перед цим потрібно буде знищити спеціальні генератори перешкод, через які сінти не можуть переміщуватися на територію аеропорту. Перед закінченням злому на винтокрыле прилітає сам старійшина Братства в силовий броні, оцінює ситуацію і евакуюється. Якщо сінта вдалося захистити, після його злому Ліберті Прайм починає вважати дирижабль головною комуністичною загрозою, і, не зробивши жодного кроку, збиває «Придвен», просто подивившись у його бік і включивши лазер в голові.

Напарники реагують на падіння дирижабля кожен по-своєму. Престон Гарві, погоджуючись з тим, що підлеглі Артура Мексона були з тих, хто спочатку стріляли, а потім ставили питання, зрадіє перемозі, але скаже, що одного разу було достатньо і нагадає про те, що з Інститутом ще не покінчено. Пайпер згадує про людей на борту, яким судилося загинути. Силач скаже герою, що метал літати не може і він знав, що корабель зрештою впаде.

Мешканці Редагувати

Підлокації Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на дирижаблі «Придвен».

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

«Придвен» з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Назва дирижабля є відсиланням до легенд про короля Артура. В валлійської поемі «Трофеї Аннуна», приписуваній барду Талиесіну (VI століття н. е..), король Артур і його супутники використовують корабель під назвою «Придвен» (Prydwen, «прекрасний» в перекладі зі староваллійської), щоб переправитися у потойбічний світ — країну Аннун.

Баги Редагувати

  • Предмети, викинуті на палубу можуть провалюватися крізь текстури (це відбувається вкрай рідко і в основному на верхніх ярусах).
  • Крадіжка особливо цінних предметів робить Братство ворожим, навіть якщо в момент крадіжки ніхто не бачив. Також іноді Братство стає ворожим при вбивстві «пісочною людиною», навіть якщо немає жодних свідків.
  • Вкрадені костюми або деталі костюмів можуть зникати, якщо в них одягати поселенців (тестовано 1.5, можливо, вже виправлено).

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Сталі

Випадкова вікі