FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Приводний маяк Чужих (англ. Alien homing beacon) — квестовый ігровий об'єкт Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3; телепорт.

Опис Редагувати

Маяк з'являється на Столичного пустища після завершення квесту «Ця галактика не настільки велика...». Знаходиться на тому ж місці, звідки Чужі викрали Самотнього Подорожнього. За словами Саллі, маяк відвалився від корабля Чужих «Дзета» під час фінальної битви з прибульцями:

« Але є одна штука... Під час битви з тим великим кораблем у мене випадково натиснулася одна кнопка. І після цього, мені здається, якась штуковина від нас полетіла прямо до землі. Я не навмисне, чесне слово. Але це ж здорово! Мені здається, ти тепер можеш через телепорт в капітанській каюті повернутися на землю. Круто, правда? »

Являє собою якийсь пристрій у формі циліндра з оперенням в нижній частині, який злегка розсовується при активуванні, а потім відбувається миттєва телепортація протагоніста на капітанський місток «Дзеты», де він зустріне Саллі та інших залишилися на кораблі персонажів.

Квести Редагувати

Ця галактика не настільки велика...

Поява Редагувати

Приводний маяк Чужих з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

Галерея Редагувати