FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Приватна школа округу Саффолк (англ. Suffolk County charter school) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться біля південного краю карти, приблизно посередині між будівлею Стрільців і заводом «Вілсон Атоматойз».

Спочатку це була звичайна приватна школа. З-за низького фінансування директор школи Джекі Хадсон погодилася на участь школи в державному експерименті під назвою Програма альтернативного пастоподібного харчування, або скорочено ПАПП. Це було зроблено без узгодження з викладачами, учнями та батьками. Було обіцяно збільшене фінансування, поки школа виконує вимоги програми. Метою експерименту було відстеження реакції на вживання в їжу протягом довгого періоду часу виключно якоюсь харчової пасти. Експеримент набув чинності за тиждень до Великої війни. Всі спроби учнів принести справжню їжу були припинені конфіскаціями з боку персоналу школи. При вживанні пасти виявилися деякі негативні ефекти.

Планування Редагувати

Школа складається з трьох поверхів: перший поверх, другий поверх і підвал. Праворуч від головного входу розташовуються стійка реєстрації та офіс директора. Навпроти входу чітко видно, що звалилася, сходи, ведуча на другий поверх, а також два коридори. Лівий коридор веде в аудиторії, а правий веде до входу в зал, закритого ланцюгами з протилежного боку.

Потрапити на другий поверх можна двома способами: за звалилася сходах (можна спробувати скочити з поручнів), або по сходах запасного входу (в залі спуститися в підвал, знайти ліфт, щоб піднятися на 1-й поверх, далі по сходах).

Другий поверх складається з бібліотеки і декількох невеликих замкнених аудиторій навколо неї.

У підвалі знаходяться генератори, складські приміщення та огороджена кімната, замкнена з настільного терміналу.

Мешканці Редагувати

Навколо школи присутні досить сильні болотники і є можливість зустріти матку болотников, тому слід дотримуватися обережності. У рідкісних випадках недалеко від школи може з'явитися один супермутант-чудовисько. Зовні і всередині школи мешкають «рожеві» гулі, в одній з аудиторій на другому поверсі є світиться радтаракан, в бібліотеці за одним з шаф ховається світиться гуль.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Виходячи з запису в терміналі містера Девідсона, можна зробити висновок, що побічними ефектами вживання пасти виявилися занепокоєння, дратівливість, а також придбання випробуваними нездорового рожевого кольору.
  • Директор в голозаписи «Оголошення по школі, 22 жовтня» засилає всі ефекти на психосоматичну реакцію і недовіру уряду.
  • Школа та її найближчі околиці є місцем проживання характерних «рожевих» гулей.
  • В одній з випадкових зустрічей можна знайти трьох мертвих рейдерів, в інвентарі у одного з них виявляться кілька таць харчової пасти і замітка «Записка про втручання», після прочитання якої на карті Піп-Бою зазначається маркер приватної школи округу Саффолк. Записка підтверджує, що навіть через 200 років споживання харчової пасти чинить негативний вплив на психіку.
  • Південно-захід від головного входу (прямої видимості) стоять п'ять невеликих однотипних будівель. При зломі дверей центрального будинку з'являється ворожий робот-охоронець, за замкненими дверима гравця чекає жарт (див. Галерею).

Поява Редагувати

Приватна школа округу Саффолк з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати