FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших табори.

Похідний табір Легіону (англ. Legion raid camp) — локація "Fallout: New Vegas".

Опис Редагувати

Розташований на північний схід від ранчо Вулфхорна і південь від поста рейнджерів «Чарлі». Тимчасовий табір Легіону з невеликим гарнізоном. Табірне багаття та кілька наметів.

Квести Редагувати

Марафон

Мешканці Редагувати

  • Легкоозброєні легіонери, близько 10 осіб.
  • Пара полонених підривників(для квесту Марафон, але якщо їх вбити місія не буде провалена).
  • Пара Деканів Легіону з Гвинтівками ковбоя.
  • Полонений підривник, якого можна розв'язати (хоча з вигляду він не пов'язаний і вільно вештається по табору), після чого він піде.

Цінні знахідки Редагувати

Після проходження гри ви можете побачити, як легіонери з табору, під командуванням декана вриваються на пост рейнджерів Чарлі і вбивають всіх солдатів НКР.

Якщо вирушити в бік Новака від табору Легіону, то можна натрапити на ще один маленький пост Легіону, замаскований між великих каменів-валунів. Він являє собою кілька картонних підстилки, розташованих навколо табірного багаття. Тут мешкають близько п'яти легіонерів, періодично виходять на патрулювання оточуючих табір територій і відстріл кротокрысів з місцевих нір.

Поява Редагувати

Похідний табір Легіону з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Полонені можуть розгулювати по території табору, навіть не дивлячись на те що вони досі полонені: для їх звільнення просто підійти і заговорити з ними.
  • Вояки легіону стають на місце полонених (в більшості випадків, коли там нікого немає).

Випадкова вікі