FANDOM

Gametitle-FNV

Пост Невадського дорожнього патруля (англ. Nevada Highway Patrol station) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Знаходиться на пустки Мохаве, південніше Примма, на півдорозі до Аванпосту Мохаве. Являє собою одноповерхову будівлю, в якому до війни розміщувався пост дорожньої поліції. Біля входу стоять три старі поліцейські машини. В одній з них лежить скелет, поруч з яким два валізуа з великою кількістю довоєнних грошей.

Інтер'єр Редагувати

У першій кімнаті є кілька шафаів та офісних столів. Зліва від входу лежить вогнегасник, який можна підірвати вистріливши в нього. Двері ліворуч веде в коридор з фонтанчиком (радий +5) і дві туалетні кімнати. У першій з них заблоковано двері, а всередині є аптечка першої допомоги. Двері в кінці коридору веде в тюремну камеру, в якій є верстат для спорядження патронів, а за ґратами — труп мертвого старателя.

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • На північній стіні посту є напис «I wish I was at Sierra Madre» (англ. «Хотів би я побувати в Сьєрра-Мадре»).
  • Якщо вбити богомолов в тюремній камері, не відкриваючи двері, то дослід за них можна отримати тільки підійшовши до кожного трупа персонально, інакше досвід не дається.

Поява Редагувати

Пост Невадського дорожнього патруля з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати