FANDOM

Gametitle-FNV

Посольство НКР (англ. NCR Embassy) — локація Fallout: New Vegas.

Підстава Редагувати

Згідно з умовами Нью-Вегаса Угоди, Нової Каліфорнійської Республіці було дозволено відкрити посольство на Стріпе для вирішення різних питань з Містером Хаусом. Посольство знаходиться в кінці вулиці, в занедбаному будинку (цим виражається ворожість Містера Хауса до НКР). З моменту заснування в посольстві було 3 посла:

Планування Редагувати

Комплекс посольства складається з 2 будівель: безпосередньо сам посольства і штаб-квартира військової поліції НКР. Протягом дня Крокер зазвичай знаходиться в своєму офісі в посольстві, в одній з кімнат зліва від ресепшена, або, як вам скаже дівчина за стійкою, праворуч від неї. Праворуч від вас розташовуються склади, казарми, їдальня і офіс Марі Паппас.

Квести Редагувати

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

  • У посольстві можна знайти 3 электропогонялки за дверима, замкнутими на складний замок, а також аптечку першої допомоги і різні набої.

Примітки Редагувати

  • Під час другого відвідування посольства до гравця може підійти військовий полицейский. Якщо Кур'єра сопровождают Лілі або Рауль, то полицейский почне розмову і видасть коментар з приводу того, чи варто їх пропускати на Стріп, після цього закінчить діалог.
  • Якщо гравець відвідає посольство після отримання квесту Не буди ведмедя! до гравцеві підійде військовий поліцейський. Він висловить незадоволення від того, що гравець знаходиться тут. Після цього він та всі поліцейські в посольстві стануть ворожими по відношенню до гравця, включаючи капітана Марі Паппас. Напарники гравця перестріляють всіх і ви отримаєте негативну славу в НКР, навіть якщо самі не стріляли. Єдиними залишилися в живих будуть Лайза о'меллі, Посол і рядовий Джейк Ервін.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Посольство НКР з'являється тільки у Fallout: New Vegas.