FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV OWB

Послідовник-доктор — будь-який з декількох безіменних персонажів Fallout: New Vegas, лікарів і вчених Послідовників Апокаліпсису.

Історія Редагувати

У XXII столітті в Могильнике була заснована організація, члени якої поставили своїм завданням використання технологій і наукових знань на благо всього післявоєнного: Послідовники Апокаліпсису. Послідовники активно займаються науковими дослідженнями і надають медичну допомогу нужденним.

Статус Послідовника-доктора Редагувати

Послідовники-доктора є найманими працівниками чи добровільними співробітниками Послідовників Апокаліпсису.

Екіпірування Послідовників-докторів Редагувати

Послідовники-доктора носять лабораторні халати і, як правило, без зброї. Часто вони мають при собі докторські саквояжі і стимулятори.

Послідовники-доктора в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти кількох Послідовників-докторів. Двох у Старому мормонській форте, двох — на аванпосте Послідовників.

Послідовники-доктора на аванпосте будуть вбиті паладинами Братства Стали, якщо Кур'єр вирішить допомогти Вероніці піти з Братства.

Репліки Редагувати

При спробі діалогу з ними, Послідовники-доктора вимовляють різні репліки. Наприклад, вони коментують присутність супутників Кур'єра фразами:

Примітки Редагувати

Труп послідовника-доктора знаходиться на даху Мозкового Центру на Великий Горі. Саме з-за нього не горить один з вертикальних променів.