FANDOM

Gametitle-FO3

Посилка Грейді (англ. Grady's package) — невідзначений квест Fallout 3.

Отримання Редагувати

На станції метро «Меріголд» можна виявити жертву самогубства по імені Грейді. Його останки можна знайти на великій платформі з ескалаторами, потрапити туди можна, увійшовши в метро зі сторони Грейдіча і рухаючись прямо, поки не зустрінеться термінал. Там можна знайти тіло Грейді і голодиск «Останній запис Грейді» (1), що містить інформацію про місцезнаходження сейфа і ключа від нього, вона також додасть маркер Гердершейда на карту.

Проходження Редагувати

Ключ (2) прихований в ящику з пожежним шлангом в протилежній стороні, в господарському приміщенні. Сам сейф знаходиться зліва (за вагонами) від лабораторії доктора Леско (А). Двері відзначена червоним аварійним ліхтарем. Відкрити замок можна за допомогою злому або ключа. Всередині буде маленька кімната з сейфом (3). В ньому можна знайти відверту піжаму.

Після того, як Самотній Подорожній візьме одяг, з'явиться рейдер по імені Гайкін. Головний герой може або переконати Гайкіна залишити його у спокої (допомогою навички «Красномовство»), або віддати йому піжаму, або вбити його.

Якщо віднести відверту піжаму Рональду Ларену Гердершейд, то він заплатить 200 кришок (300 з перевіркою красномовства).

Примітки Редагувати

  • Є можливість отримати дві піжами. См. про це статтю «Відверта піжама».
  • Можна просто залишити собі піжаму.
  • Залежно від рівня навичок головного героя «Бартер» і «Красномовство», Рональд може заплатити за посилку до 300 кришок (виконання цього квесту стане неможливим після того, як Подорожній переконає Рональда відправитися на завод «Ядер-кола»).