FANDOM

Gametitle-FO4

« Ця електростанція корпорації «Посейдон Енерджі» використовувала природний газ і сонячну енергію. Тепер банда рейдерів створила соби захист від активних тут протектронів і вторгнень болотників. »

— Опис у керівництві стор. 392[1]

Посейдон Енерджі (англ. Poseidon Energy) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Колишній завод довоєнної корпорації «Посейдон Енерджі» у Співдружності.

Зовні будівля оточена безліччю сходів і містків, яку патрулюють кілька рейдерів. Існує три входу в будівлю: основний, на даху і через каналізаційну трубу зовні. Двері замкнені на дуже складний замок. З південно-східної сторони є дві водостічні труби, з допомогою однієї з яких можна потрапити в підрівні Посейдон Енерджі, заповнені болотниками.

Якщо увійти через головні двері, далі доведеться відкрити ще одну, але вже через термінал. Одночасно з відкриттям дверей спрацьовує захисний механізм, який активує турелі і протектронів.

На початкових рівнях розвитку персонажа вміння відкривати дуже складні замки недоступно, тому потрапити в будівлю можна лише через дренажну трубу, на нижній рівень. Після того, як гравець розбереться з рейдерами та їх босом Коротуном, з трупа останнього можна забрати ключ від «Посейдон Енерджі», що відкриває вхідні двері в будівлю. Оскільки нижній рівень частково затоплений, гравцеві при його проходженні доведеться досить тривалий час знаходиться у воді, тому бажано до цього моменту мати вміння «Аква-хлопчик», щоб не страждати від радіації, або запастися достатньою кількістю антирадіна.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • Пупс «Витривалість» — в основному приміщенні, на другому поверсі, в невеликій кімнаті в центрі. Стоїть на столі поруч зі зламаним терміналом, поруч зелена скриня.
  • Журнал «Наука Тесли» — поруч з пупсом на столі.
  • Силова броня рейдерів і ключ від «Посейдон Енерджі» — у Коротуна.
  • В будівлі багато різного непотребу.

Реакція напарників Редагувати

  • Паладин Данс: «„Посейдон Енерджі“ була однією з найбільших енергетичних компаній на східному узбережжі. За чутками, прямо перед війною вона намагалася купити „Мас ф'южн“.»

Примітки Редагувати

  • Біля виходу з будівлі в зливній трубі лежить труп рейдера і зелена сумка.
  • У будівлі знаходяться чотири реактора, біля яких є невеликий радіаційний фон

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Локація Посейдон Енерджі з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  1. [6.28] POSEIDON ENERGY. This Poseidon Energy corporation power plant uses natural gas and solar energy. Currently, a gang of raiders have set up defenses against the robot security active at this location, as well as encroaching mirelurks.