FANDOM

Gametitle-FO4 AUT
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутні відомості у картці персонажа і щодо містяться речей в інвентарі робота.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Портер.

Портер (англ. Porter) — персонаж Automatron, доповнення Fallout 4.

Опис Редагувати

Є роботом-охоронцем, створений Джексоном[1], який надалі прилаштував його до свого каравану Джексона, ведучий свій шлях у Співдружності. Портер використовувався в якості тяглової сили, несучи на собі весь вантаж караванників-торговців.

Вночі під час стоянки каравану близько порожнього складу з терміналом до караванників пробралися четверо рейдерів і спробували поцупити речі у Портера. У відповідь на це відповів робот злодіям зустрічним вогнем, убивши двох з них. Решта двоє втікачів також загинули — один напоровся на розтяжку, встановлену караванщиками, а інший оступився і напоровся на власний ніж, який тримав у руці.[2]

Після прибуття в Співдружність Портер разом з більшістю своїх співтоваришів у каравані загинув у 2287 ріку ході атаки роботів Механіста. Його залишки знаходяться на схід від Уоттс Електронікс.

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Одяг Зброя Інші предмети

Поява Редагувати

Портер з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Automatron.

Примітки Редагувати

  1. Зі слів Ади: Досить імовірно, що в цьому свою роль зіграла і я. Крім мене Джексон також створив Тюрінга, Хертца і Портера.
  2. Щоденник Зої.