FANDOM

Gametitle-FO2

Попрацювати в охороні при укладенні таємної угоди в пустелі — квест Fallout 2.

Проходження Редагувати

Поговоріть з Сальваторе. Потім підійти до його «Правій руці», він скаже, щоб ви збиралися в дорогу. Після цього ви побачите, як сім'я Сальваторе обмінюється з Анклавом (хімікати на энергооружие). Потім, коли охоронці почнуть розходитися, йдіть з ними.

Поради Редагувати

  • При розмові з Сальваторе попросіть у нього дозвіл взяти на завдання лазерний пістолет. Потім просимо Мейсона навчити володінню цим пістолетом. Надбавка в 5 % до навички энергооружия не завадить!
  • Загляньте в кишеню до глави сім'ї — там будуть лежати гроші за два попередніх квесту.
  • Відстрочку від квесту брати не рекомендується. Мейсон потім заявить, що ви запізнилися, незалежно від проміжку часу. Як підсумок — доведеться перебити всю сім'ю Сальваторе. Паузу можна взяти між розмовами з Сальваторе і Мейсоном, хоча вона ні до чого: квест швидкий, а брати з собою нічого не потрібно, не дивлячись на прохання озброїтися чим-небудь ще. Варіант виправлення ситуації — прожатие на карті міста цифри «7» для потрапляння в місце проведення квесту і виконання його.
  • Під час обміну хімікатів на энергооружие (поки йде діалог між представниками Анклаву і Сальваторе) не сходите з первісної позиції далі чотирьох метрів (як раз вистачить заглянути в рюкзаки до найближчих охоронцям). Інакше член сім'ї Сальваторе розсердиться і полізе в бійку. А на цей момент краще при угоді нікого не вбивати[1].
  • Повернувшись із завдання в місто, не поспішайте із звітом до Сальваторе: доведеться вступити в його сім'ю, що пообіцяє вам деякі обмеження, а інакше він буде зол. Відзвітувати можна, пізніше — квест все одно буде значитися виконаним, а нагорода за нього може і почекати.

Секрет Редагувати

Граючи з дитиною перед будинком Райтов (з будь-яким з групи на дорозі, що позначена будинком Райтов праворуч від Другий вулиці), Обраний може дати йому незаряджений пістолет — той покаже місце в пустелі, де люди Сальваторе змінюють хімікати на лазерне зброя. В нагороду за спостереження гравець отримає 1500 досвіду. Це потрібно зробити до взяття третього завдання, в такому разі останній квест від Сальваторе пройде з невеликими змінами (частина охорони піде до закінчення угоди між сторонами). В іншому випадку — не дадуть досвід за секретне спостереження за обміном або воно взагалі буде недоступне.

Увага: якщо Обраний остаточно вирішив стати членом сім'ї Сальваторе, діти Райта не будуть з ним розмовляти.

Через якийсь час грають перестріляють один одного з цього пістолета, хоч він і не був заряджений. Також діалогом можна домогтися того, щоб був застрелений глава сімейства Райт.

Нагорода Редагувати

  • 2000 ОО;
  • 1000 $;
  • Різноманітні речі;
  • Вступ в сім'ю Сальваторе.

Примітки Редагувати

  1. Сальваторе образиться і не прийме в сім'ю.
  • NewRVB.MSG — діалоговий файл локації.

Шаблон:Navbox Нью-Ріно