FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Поліцейський відділок.

« Поліція східного Бостона — втихомирювати і відшкодовувати! »

— девіз в терміналі поліцейської дільниці

Поліцейський відділок східного Бостона (англ. East Boston police station) локація Fallout 4.

Опис Редагувати

На сході через затоку від фрегата Констітьюшн. Сильно зруйноване і підтоплене будівля поліцейського відділка. На першому поверсі збереглися дві камери ув'язнення. На другому поверсі частина офісу без даху. В кутку на столі термінал з доказами в східному Бостоні. Поруч витяг з контейнером та гараж-майстерня. У майстерні велика частина заставлена контейнерами, на одному з них червоний промисловий ящик зі зброєю та боєприпасами. На полицях різний корисний мотлох, два металевих скриньки, великий скриню з інструментами, червоний ящик з інструментами. На другому поверсі майстерні обладнано спальне місце, поруч охолоджувач, поруч столик і трохи їжі, коробка з боєприпасами, зелена сумка зі зброєю та боєприпасами.

Знахідки Редагувати

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
*** З деяких пасток можна отримати предмети, вони не продубльовані у відповідному розділі вище, якщо не вказано протилежне В тому числі вказані знахідки з сараю, що стоїть у дворі поліцейської дільниці.

Квести Редагувати

У столі, на якому лежить рулет запис Едді Уінтера 6, необхідна з квесту «Давно пора».

Поява Редагувати

Поліцейський відділок східного Бостона з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати