FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Поліцейський відділок.

Mbox default
Незавершена стаття

Поліцейський відділок Квінсі (англ. Quincy police station) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на півдні Співдружності, в щільно забудованому міському районі, на південний схід від руїн Квінсі. Фактично знаходиться на території, підконтрольній стрільцям. Являє собою двоповерхову будівлю з напівзруйнованою дахом і стінами другого поверху. Якщо Вижив зможе пробратися туди непоміченим, не вступаючи в бій зі стрілками, на першому поверсі він зустріне Тессу і штурмотрона-домінатора. Там же, навпроти входу в дільницю, варто поліцейський термінал, в якому є голозапись Бейкера і запису Теси під ніком «дайтемнеужепечатать». У них йдеться про її ставлення до Бейкер, Клінту, і про те, якого роду супротивника можна зустріти на сусідній парковці. Біля протилежної стіни стоїть апарат для повернення книг, в якому неповернені книги можна обміняти на жетони, а ті в свою чергу — на іграшки та солодощі. В дальньому лівому кутку знаходиться двері в тюремний підвал. Це невелике приміщення на три камери з капсулою протектрона-поліцейського і терміналом з доказами. Активоване протектрон може вибратися назовні, і почати патрулювати територію ділянки та прилеглі вулиці. З напівзруйнованого другого поверху та даху поселенці і минитмены, що тримали оборону Квінсі, до сусіднім будівлям проклали містки, активно використовуються стрілками.

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Поліцейську ділянку Квінсі з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Квінсі