FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Поліцейське управління.

Mbox default
Незавершена стаття

Поліцейське управління південного Бостона (англ. South Boston Police Department) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Поліцейське управління південного Бостона розташоване трохи на схід станції метро «Ендрю». Зовні двоповерхова будівля ділянки частково огороджено темно-зеленими щитами і має кілька чергових прожекторів на фасаді. Увійшовши в синю дерев'яні двері потрапляємо в напівтемне приміщення. Праворуч стійка чергового на ній термінал з доказами. Зліва від входу столик, на ньому вентилятор, будильник і термінал складного рівня, з якого можна відкрити грати камери ув'язнення. Камера замкнені на складний замок, всередині камери пара скелетів, на лавці куля гангстера (головний убір) і зелена сумка зі зброєю та боєприпасами. У далекому кутку за стійкою чергового туалет, в унітазі — шик. Під сходами на другий поверх жовтий дерев'яний ящик і пари каністр.

На другому поверсі пара дворняг, в допросном кабінеті відразу зліва від сходів — радтаракан, на столі наручники і щурячу отруту. У сусідньому кабінеті — пульт, на ньому коробка зі шпильками. Біля дверей в пультову поличка з кавником, кавовими чашками банкою з-під кави. У далекому від сходів куті протектрон-поліцейський на підзарядці, його можна активувати з терміналу легкого рівня ліворуч. Праворуч від протектрона на підлозі біля столу ланчбокс (синій валіза). На наступному столі перед манекеном лежить 10-мм пістолет. Далі на матраці — труп рейдера. По центру другого поверху драбинка, на ній гайковий ключ, поруч червоний ящик з інструментами. У кабінеті начальника на столі лежить голозапись Едді Уінтера 7, дві коробки сигар, пошарпаний планшет, кавова кружка і сигара. На стіні сейф, замкнений на складний замок.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо піднятися по залізній драбині на дах триповерхового будинку зліва від ділянки, можна знайти коробку з боєприпасами біля скелета.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon В терміналі з доказами є записи про автоугонщике Ніколь Коннеллі, чиє ім'я скорочено до NiCo в записах журналу речових доказів. Ніко Беллик — ім'я головного протагоніста відеогри Grand Theft Auto IV».

Поява Редагувати

Поліцейське управління південного Бостона з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати