FANDOM

Gametitle-FO4

« Політехнічна школа Центрального Бостона — гордий будинок ведмедів! »

— Девіз шкільної баскетбольної команди

Політехнічна школа Центрального Бостона (англ. D. B. Technical High School) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Розташування Редагувати

Будівля школи знаходиться на південь від Бойової зони, Театральному районі Бостона.

Історія Редагувати

У довоєнний період у будинку розміщувалася Політехнічна католицька старша школа закритого типу входить в Бостонський шкільний округ[1]. Біля школи на Тремонт-стріт розташовувалася стоянка, де паркувалися батьки учнів, що викликало невдоволення адміністрації школи.[2].

Школа славилася сильною баскетбольною командою «Ведмеді», яка напередодні здобула перемогу над спрингфилдскими «Яструбами»[3]. Баскетбольна команда мала свого талісмана Ведмедя і девіз Політехнічна школа Центрального Бостона — гордий будинок ведмедів! який можна побачити на банері висить на стіні школи. Для баскетбольної команди була створена власна форма у зелено-жовтій гамі — офіційних кольорах школи[4]. Баскетбол був настільки популярний, що учні слухали бейсбольні трансляції по радіоприймачах прямо на уроках. Адміністрація школи намагалася з цим боротися шляхом конфіскації радіоприймачів.[5].

Також в школі була своя команда з плавання до якої заступник директора Пальяруло ставився більш прохолодно, що виражалося в покарання навіть за розливання води по цокольному поверху школи, за що членів команди могли залишить у школі після уроків.[6]. В іншому залишити учнів після уроків могли і за вихід з класу без письмового дозволу вчителя[7]. Адміністрація школи могла скоротити дане покарання на два якщо учень погоджувався бути донором крові.[8].

У зв'язку з наближенням осінніх іспитами, адміністрацією школи були заплановані підготовчі заняття на листопад 2077 рікпід проводом сестри Жозефіни[9]. На 31 жовтня 2077 року в школі був запланований бал на честь Хеллоуїна, на який було необхідно купувати квитки.[10] Також в школі проводився семінар з військової підготовки, але тільки для учнів старших 18 років.[11]

На момент 2287 року будівля школи зайнято бандою рейдерів під проводом Боско.

Планування Редагувати

В будинку три поверхи (включаючи підвал), які зайняті рейдерами. В кімнатах багато пасток різного типу. У підвалі знаходиться голова рейдерів Боско. Там же — двері в генераторну, через яку можна потрапити на станцію «Медцентр».

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

В підвалі де сидить на кріслі рейдер Боско.

  • X6-88: «Хтось злегка підсів на хімікати.»
  • Кейт: «А нічого виглядає, дуже навіть мило.»
  • Диякон: «Я б все що завгодно віддав за такий знімок.»
  • Хенкок: «Це саме дивне, що я бачив за сьогоднішній день.»
  • Кодсворт: «Здається, слово милашка знайшла новий сенс.»
  • Престон Гарві: «Ведмеді, вперед!
  • Пайпер: «Ну от, про спокійний сон найближчим часом можна забути.»
  • Паладин Данс: «Обережніше, можливо, він ховає... Хоча, якщо подумати, напевно, він просто з'їхав з глузду.»
  • Маккріді: «Ще трохи, і ми побачимо супермутантів в моряцкой формі.»
  • Нік Валентайн: «В бій я б це одягати не став, але я в цьому мало що розумію.»

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Політехнічна школа Центрального Бостона з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Прототипом для цієї локації і персонажі Боско послужила реально існуюча католицька школа Bosco Technical High School (Boston) Don Bosco Technical High School, що знаходиться в Бостоні.
  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Зовні на стіні школи розтягнуто банер з текстом «D. B. Tech — proud home of the bears!» (рос. «Політехнічна школа Центрального Бостона — гордий будинок ведмедів!») і зображенням голови ведмедя, яке є майже точною копією герба Братів Бурі — фракції з The Elder Scrolls V: Skyrim, іншої гри Bethesda Softworks.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Політехнічна школа Центрального Бостона — записи в терміналах
  2. Шкільний диктор: Нагадайте батькам, що зупинка на Тремонте призначена виключно для автобусів.
  3. Шкільний диктор: Ми б хотіли привітати нашу баскетбольну команду з перемогою над спрингфилдскими «Яструбами». Вперед, «Ведмеді»!
  4. Див. вивіска школи і банер баскет. команди.
  5. Шкільний диктор: Нагадуємо: під час уроків слухати бейсбольні трансляції заборонено. Якщо при кому з учнів буде знайдений радіоприймач, його конфіскують.
  6. Шкільний диктор: заступник Директора Пальяруло нагадує членам команди з плавання, що якщо вони знову расплескают воду по всьому цокольному поверху, їх залишать після уроків.
  7. Шкільний диктор: Нагадуємо всім учням, що це закритий кампус. Якщо ви залишите клас без письмового дозволу вчителя, залишать вас після уроків.
  8. Шкільний диктор: Вас покарали? Доведеться кілька днів залишатися після уроків? Станьте донором крові і вам скоротять покарання на два дні.
  9. Шкільний диктор: Наближаються осінні іспити. У сестри Жозефіни ви можете записатися на підготовчі заняття, які будуть проводитися з наступного місяця по суботах.
  10. Шкільний диктор: Нагадуємо, що вівторок — останній день, коли можна буде придбати квитки на бал на честь Хеллоуїна.
  11. Шкільний диктор: Нагадуємо старшокласникам: відвідувати семінар з військової підготовки можуть тільки особи старше вісімнадцяти.