FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV LRGametitle-FOS
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Отем.

« Коли ви бачите Анклав ви бачите уряд Сполучених Штатів. Наше призначення — відновити закон і порядок-якими доступними засобами »

— Полковник Отем у виступі по радіо Анклаву.

Полковник Август Отем (англ. Colonel Augustus Autumn) — персонаж, антагоніст Fallout 3, керівник бойових підрозділів Анклава Столичного Пустища.

Опис Редагувати

Отем зріс на базі операцій Анклаву, населеного приховуваним складом уряду сшанафтову установку «Посейдон Енерджі». Його батько був високопоставленим вченим Анклаву і за наказом президента Едему займався переміщенням всіх високопоставлених чиновників в охоронюване Анклавом місце з функціонуючим суперкомп'ютером ZAXРейвен-Рок. Полковник Отем виявився більш неповиновенным, ніж вчені його батька, часто у відкриту не погоджувався з рішеннями президента Едему[1].

Отем є другою особою в Анклаві після президента Джона Генрі Едему і головним антагоністом Fallout 3.

Інвентар Редагувати

Fallout 3 Редагувати

* Під час квесту «Забери його!» у разі встановленого доповнення Broken Steel версія пістолета з гри замінюється на версію з доповнення
** Кількість генерується випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і він уб'є Отема.

Fallout Shelter Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Форма Отема «Гроза контрабандиста»

Квести Редагувати

  • Жива вода • Отем добирається на винтокрылдо меморіалу Джефферсона і вмовляє Джеймса співпрацювати з ними і віддати проект Чистота під контроль Анклаву. Після відмови Отем вбиває Дженіс Каплински, після чого Джеймс під виглядом запуску установки викликає перевантаження реактора і все в командному пункті, крім Отема, гинуть від смертельного рівня радіації. Отем инъецирует собі невідомий препарат, після чого втрачає свідомість, таким чином уникаючи смерті.
  • Пошуки эдемских кущ • Полковник разом з двома солдатами Анклаву після оглушення Подорожнього оцінює його стан, після чого вони забирають видобутий Самотнім Подорожнім ГЕКК і відвозять у Рейвен-Рок.
  • Американська мрія • Отем намагається допитати Подорожнього вже в одній з камер комплексу Рейвен-Рок. На моменті його марних спроб дізнатися код для запуску очисника, Едем викликає Отема до себе, після чого той іде з камери. Деякий час після виходу з камери Подорожнього Отем наказує ігнорувати поточний наказ президента Едему і вбити Самотнього Подорожнього, а роботи, в свою чергу, навпаки - вбивають солдатів Анклаву.
  • Забери його! • Отем з загонами солдатів охороняє меморіал Джефферсона і захищає його до останнього в ротонді від наступаючого Братства Сталі. У залежності від Чоловіка і його переконливості у розмові з полковником, його можна вбити або ж відпустити. Якщо полковника вдається переконати в тому, що час Анклаву пройшло і дати йому можливість піти (необхідний високий рівень навички «Красномовство та Основна характеристика основної характеристики «Харизма»), він здається і після дозволу Самотнього Подорожнього йде разом з іншими солдатами з ротонди і не з'являється більше в грі.

Примітки Редагувати

  • В Fallout Shelter полковник Отем є легендарним персонажем, якого можна отримати випадковим чином, витягнувши відповідну картку з призового ланчбокса.

Цитати Редагувати

  • «У тебе дуже великі проблеми, дитино. Ти обвиняешься у державній зраді. Знаєш, що покладається за государственую зраду, вірно?»
  • «Не можу сказати, що я здивований. Ти і тобі подібні мало не метою життя зробили зруйнувати все, чого досягла наша держава».
  • «Зупинити? Зараз? Ти в своєму розумі? Інших варіантів у нас немає. Ми підемо вперед і переможемо!»
  • «Дозволю собі не погодитися. Анклав на вершині своєї могутності».
  • «Я присягнувся захищати главу держави. Дисципліна і ланцюжок командування повинні встояти!»
  • «Не заважайте нам і дозвольте нам робити свою роботу. Ви заважаєте виконувати місію Анклаву — з вами розберуться. З усією суворістю.

Поява Редагувати

Полковник Отем з'являється у Fallout 3, Fallout Shelter та згадується у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

Антагоністи
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)

Шаблон:Navbox Сховище 87