FANDOM

Gametitle-FOS
Огляд Fallout Shelter

Пригода (англ. Incident) — подія, елемент геймплея Fallout Shelter.

Подія може бути випадковим, а може бути результатом провалу прискорення роботи у виробничій кімнаті. При пригоді звучить сигнал тривоги, на екрані з'являється напис про характер події і назва кімнати, в якій пригода сталася, а камера автоматично переміщається до атакованої кімнаті.

Ліквідація події може бути однією з завдань у грі.

Види подій Редагувати

Ці події можуть бути тільки випадковими. Вони полягають в тому, що нападники приходять з Пустки, зламують двері Сховища і, переміщаючись з кімнати в кімнату, атакують перебувають там жителів.

Під час нападу на окреме приміщення сховища, збиток рівномірно наноситься усім, хто знаходиться в цій кімнаті жителям.

Досягнувши останнього на поверсі кімнати, нападники переміщуються на поверх нижче, при цьому користуються рейдери ліфтом, а кігті смерті пробивають підлогу в ліфтовій кімнаті.

Якщо перед нападом біля дверей стояли жителі, які очікують проходу в Сховище, вони втечуть в Пустку, а після ліквідації події повернуться назад.

Крім випадкової події, одна з цих подій обов'язково відбудеться при провалі прискорення роботи у виробничій кімнаті. При випадковому пригоді, якщо воно відбудеться в порожній кімнаті, або жителі не встигнуть вчасно приступити до його ліквідації, пригода пошириться на суміжні кімнати.

Цим подіям не схильні ліфти і двері Сховища.

У разі якщо всі жителі будуть убиті, що залишилися в живих нападники залишають Сховище, це програш.

Примітки Редагувати

  • Під час події індикатори ресурсів у верхній частині екрана починають блимати червоним кольором, а ресурси починають зменшуватися. Які саме ресурси зменшуються, залежить від рівня розвитку Сховища та виду події. Наприклад, при нападі кротокрысов зменшується енергія, а при нападі радтараканов і пожежі ресурси не зменшуються.
  • Під час події відправити жителя в Пустку, а також впустити ззовні не можна.
  • Якщо під час події відчиняються двері, щоб впустити або випустити жителя, який виконує отриману до початку події команду, нападники не зможуть цим скористатися.
  • Трансляції радіостудії і часте використання двері підвищують ризик атаки пазурів смерті.
  • Кротокрысы можуть почати напад тільки на зовнішні кімнати Сховища (виключаючи ліфти та двері).
  • Містер Помічник автоматично приймає участь у ліквідації події в будь-якій кімнаті на своєму поверсі. Другого Помічника Містера відправити на той самий поверх не можна і в цьому випадку.
  • При подію жителі автоматично екіпіруються особистою зброєю або вогнегасниками, і починають ліквідацію події.
  • В кімнату, в якій сталася пригода, можна відправити жителів, якщо вона була порожня, або на допомогу вже знаходяться в ній. Якщо кількість мешканців у кімнаті перевищить допустиме, новопризначений житель замінить жителя з мінімальною кількістю здоров'я.
  • Переміщені гравцем під час події жителі, після його ліквідації повернуться до кімнати, з яких вони були переміщені.
  • Вагітні жінки, діти і вихованці залишають атаковані кімнати.
  • Під час пригоди стають недоступними функції прискорення виробництва і поліпшення кімнат, а також меню будівництва.
  • Якщо померлого під час події жителя воскресити поки подія не закінчиться, то після закінчення події він відправиться безцільно бродити по Укриттю, незалежно від виконуваного раніше завдання. Якщо ж воскресити його після закінчення події, то він буде працювати в тій кімнаті, в якій воскрес.
  • Параметри Endurance (Витривалість) і Luck (Удача) допомагають жителям швидше впоратися з подією.
  • Так само можна запустити виробництво зброї, броні або змінити зачіску жителю до закінчення події.

Галерея Редагувати

Звуки Редагувати

FoS Alarm

Тривога

Пожежа