FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Пляшка з коктейлем Молотова з'являється і в інших іграх.

Пляшка з коктейлем Молотова (англ. Molotov cocktail) — зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Скляна пляшка з горючою сумішшю, яку з запаленим гнотом кидають у ціль, щоб облити її рідиною, що горить при високій температурі. На збереженій етикетці пляшки є друкованим текстом напис SURKOV VODKA Imported from Russia. Суміш складається зазвичай з двох горючих рідин, в'язкої і легкотекучей. Завдяки такому підходу палаючу суміш дуже важко скинути або погасити. Дуже простий у виготовленні і використанні, достатньо ефективний, коктейль Молотова широко поширений в Співдружності. Це саме малоефективне зброю в класі гранат.

Зауваження:

  • Вибух завдає фізичної шкоди. Його особливості в тому, що:
    • шкода наноситься рівномірно всім істотам в зоні ураження;
    • шкоди отримує мета цілком, а не конкретна частина тіла мети;
    • даний шкоди можна додатково знизити деякими модифікаціями броні.
  • За дивним рішенням розробників, дана зброя, незважаючи на анімацію спалаху полум'я при підриві, завдає звичайний фізичний шкоди, а не вогненний. Вогонь у місці вибуху горить ще деякий час, але також не завдає шкоди.
  • Коктейлем Молотова можна екіпірувати поселенців, зокрема, постачальників. Причому, пляшки у них, після передачі через обмін, не витрачаються, і поселенці активно і ефективно використовують їх в бою.

МісцезнаходженняРедагувати

Цю зброю можна повсюдно знайти в Співдружності, на тілах ворогів (в основному рейдерів супермутантів), або купити у торговців. Так само можна знайти в інвентарі багатьох минитменов.

ВиробництвоРедагувати

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Пляшку з коктейлем Молотова (1)

За лаштунками Редагувати

Метаемые у ворогів судини з горючою сумішшю відомі ще з античних часів. Але у вигляді скляної масової посуду з горючку, зброю стало відомо під час Радянсько-Фінської війни. Це винахід саме фінів, і історично правильно воно називалося «коктейль для Молотова» (в той час нарком закордонних справ СРСР). Згодом союз «для» загубився, і в масовій культурі міцно закріпилося популярну нині назва «коктейль Молотова». Американськими військовими розробниками був створений приблизний аналог, що містить напалм (суміш нафтеновой і палмитиновой кислот з високооктановим бензином). Він широко використовувався (в пляшках теж) у Другій Світовій війні та локальних конфліктах як просте, але ефективне запальний засіб.