FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-VBGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-FO4Gametitle-D20Gametitle-FB

Племена або Дикуни (англ. Tribals) — громади з примітивним життєвим устроєм (правда, існують і поодинокі винятки), з власними переконаннями і забобонами, культурою та звичаями, а іноді навіть з власною мовою. Їх натура визначається більше культурою і родом, ніж географічним положенням. Тільки людина може стати частиною племені. Татуювання, один з основних атрибутів племен, що використовуються для позначення статусу, честі, перемог — мають значення більше, ніж просто прикраса. Частиною багатьох племінних культур є одомашнені тварини: собаки і браміни.

Джошуа Грехем описує племена, як «сім'ї з сімей». У більшості випадків вони селяться в маленьких селах або сільській місцевості. Довоєнні міста і населені пункти, за рідкісним винятком, уникають, і накладають табу на їх відвідування. Зазвичай сповідують свою релігію, схильні до забобонів і містичним світоглядом, на відміну від більш практичних міських жителів. В результаті часто шанують такі місця, як Сховище 13 або каньйон Зайон, які є значущими для їх історії і зводяться в ранг «священних». Ці містичні погляди і ізоляція призвели частина племен до відсталості і здичавіння, що позначається на зневажливому і часто жорсткому зверненні до них з боку більш цивілізованих представників повоєнного світу.

Деякі племена, наприклад, Бомбісти і Мормони, які не відповідають стереотипу, часто дикунами не вважаються.

Відомі Племена Редагувати

Західне Узбережжя Редагувати

Середній Захід Редагувати

Східне Узбережжя Редагувати

Пустку Мохаве Редагувати

Південно-захід Редагувати

Поява Редагувати

Fallout Редагувати

Хани, одна з груп племен Південної Каліфорнії. Ця племінна група рейдерів живе в стилі монгольських воїнів. Згадані також дві організації рейдерських племен: Гадюки з їх шаманськими поклонениями і Шакали — дикі канібали. Обидві були знищені в один час, але їх залишки з'являються у Fallout: New Vegas. Вони виникли з Сховища 15 з Ханами, культурна основа відповідає раннім видами примітивних людських відносин.

Fallout 2 Редагувати

Обраний народжений і почав свої пригоди в племені Арройо, засноване його предком, Вихідцем з Сховища. Потенційний супутник, Сулик, є представником примітивного племені, шукає свою сестру Курісу, яка була захоплена таємничої групою. Плем'я живе на узбережжі Тихого океану, який вони називають «Велика солона вода» — представників цих племінних груп можна зустріти випадкових зустрічах під час подорожі через область узбережжя. Тут же можна зустріти плем'я канібалів, сусіднє плем'я поруч з Арройо. Ми бачимо повторне поява Ханів в образі Нових Ханів. Коли Виходець з Сховища вирізав Ханів у 2161 році, виявився єдиним вижив Дэрион; поглинений почуттям провини, він присвятив наступні 8 років свого життя відновлення колишньої слави племені, щоб помститися Вихідцю з Сховища. Зрештою, Нові Хани стали сильним рейдерським племенем і знову повернулися до монгольського способу життя, в 2241 ріку захопивши Сховище 15, яке було початковим місцем їх походження. Інші племена живуть навколо Діри, їх можна побачити під час виконання завдань Мецгера, якщо гравець став работорговцем.

Fallout 3 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Fallout: New Vegas Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Fallout Tactics Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Посилання Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Галерея Редагувати